محکومیت سوپراستار سینما به ۹۰ ضربه شلاق تعلیقی

بی توجهی مسئولین صدا و سیما و وزارت ارشاد به سوابق یک محکوم قضایی

این سوپراستار سینما که دارای سوابق و پرونده های متعددی در سیستم قضایی کشور می باشد، در آخرین پرونده خود که همچنان مفتوح است از سوی دادگاه تجدید نظر تهران به ۹۰ ضربه شلاق تعلیقی محکوم شده است.

بولتن نیوز: «م-گ» سوپراستار سینما که دارای سوابق و پرونده های متعددی در سیستم قضایی کشور می باشد، در آخرین پرونده خود که همچنان مفتوح است از سوی دادگاه تجدید نظر تهران به ۹۰ ضربه شلاق تعلیقی محکوم شده است.

با وجود چنین پرونده هایی که وی در سیستم قضایی کشور دارد، اما صداو سیما و معاونت سینمایی وزارت ارشاد نسبت به این گونه تخلفات و محکومیت ها بی توجه هستند و به هشدارهای نهادهای ذیربط بی توجه هستند و بعضی از عناصر شاخص جریان خاص نیز از او حمایت کرده اند و همچنان به وی اجازه همکاری می دهند و او در طرح های مختلف و فیلم ها و سریال ها، همچنان فعال است.

این سوپراستار سینما، بعد از آن که در پارتی های شبانه دستگیر شد، مدتی ممنوع التصویر شد و نمی توانست در سینما فعالیت کند.

هر چند بارها و بارها نهادهای ذیربط خطاب به معاونت سینمایی کشور دستور داده است که برامور سینمایی کشور نظارت بیشتر را داشته باشد اما بار دیگر شاهد بی توجهی صدا وسیما و این معاونت به هشدارهای نهادهای ذیربط هستیم و از سوی دیگر مشاهده می شود که بعضی عناصر شاخص جریان های خاص در دولت، بیش از حد مجاز از رواج بعضی مسایل در سینمای کشور حمایت می کنند.

چندی پیش نیز خبر دستگیری یکی از بازیگران زن سینما بدلیل بدحجابی در همایش برج میلاد، صدر اخبار جنجالی سینمای کشور را به خود اختصاص داده بود.


بولتن نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.