محکومیت قتل‌عام مسلمانان در میانمار و اعمال تروریستی در سوریه

توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت؛

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامیباصدور بیانیه این قبیل جنایات وحشیانه و اقدامات تروریستی را نشان از ترس و استیصال استکبارجهانی درمواجهه با امواج بیداری اسلامی در جهان دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران در ادامه این بیانیه آمده است:
این روزها،جهان شاهد قتل‌عام و نسل‌کشی هدفمند مسلمانان میانمار توسط بودائیان افراطی و در مقابل چشم‌های به عمد
به خواب‌رفته مجامع بین‌المللی و سازمان‌های جهانی مدعی و متولی حقوق بشر است.
آمارهای غیر رسمی ارائه‌شده حکایت از آن دارد که در یک سال گذشته بیش از ۵۰ هزار مسلمان میانماری توسط بودائیان افراطی قتل‌عام شده‌اند. این قتل‌عام در حالی اتفاق می‌افتد که دولت و ارتش میانمار به صورت گسترده از بودائیان افراطی حمایت کرده و با کشتار وسیع مسلمانان، بسیاری از بازماندگان را از خانه و کاشانه خود آواره کردند.
قتل‌عام گسترده مسلمانان، نسل‌کشی و پاکسازی قومی و مذهبی، آتش کین افراطیون بودایی است و باید از مدعیان سازمان ملل متحد که مسئولیت اصلی آنان ؛حفظ صلح و امنیت بین‌الملل را برعهده دارند، پرسیده شود، چگونه آنان در مقابل این نسل‌کشی سکوت کرده‌اند؟ چگونه است که مدعیان دفاع از حقوق بشر و حتی دریافت‌کنندگان جوایز صلح نوبل در مقابل این نسل‌کشی سکوت کرده است، حتی خانم “آنگ سان سوچی” نماد دموکراسی‌خواهی در میانمار که به شدت نیز مورد حمایت کشورهای غربی است از این نسل‌کشی به طور آشکار حمایت نیز کرده است.
هرچند رسانه‌ها و خبرگزاری‌های مستقل و آزاد در این موضوع واکنش نشان داده‌اند، رسانه‌های غربی وابسته به دولت‌های زیاده‌خواه و صهیونیستی و بنگاه‌های دروغ‌پرداز غربی این قتل‌عام و نسل‌کشی را در بایکوت خبری کامل قرار داده‌اند تا به همگان نشان دهند که خط‌مشی مطبوعاتی و سیاسی آنها براساس دموکراسی و آزادی تعیین نمی‌شود.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است:
از سویی؛ این روزها اعمال تروریستی انجام‌شده در کشور سوریه، نشان می‌دهد که دستان تا مفرق غرق در خون مسلمانان بی‌گناه دولتمردان آمریکایی و آل‌سعود در پس طراحی و اجرای این حرکات غیرانسانی و غیرقانونی قابل رؤیت است. انجام عملیات تروریستی در پایتخت سوریه در حالی توسط تروریست‌های تحت حمایت آمریکای جنایتکار و آل‌سعودی و عوامل استکباری آنان صورت می‌گیرد که مدعیان دفاع از حقوق بشر به‌ویژه مدعیان ۱+۵ در خوابی عمیق فرو رفته و از این حرکات تروریست‌ها حمایت می‌کنند.
در پایان این بیانیه؛ بار دیگر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از این کشتار و نسل‌کشی هدفمند مسلمانان میانمار توسط افراطیون بودایی تحت حمایت دول استکباری غربی در این کشور و انجام اعمال تروریستی در کشور سوریه را به شدت محکوم نموده و توقف این جنایات و نسل کشی مسلمانان را خواستار شده و  به آنها گوشزد می‌کند که با این قبیل تحرکات نابخردانه، غیرانسانی و وحشیانه نه فقط امواج بیداری اسلامی و مقاومت‌های اسلامی ملت‌های آزاده و بیدار را نمی‌توانند تحت کنترل خود درآورده بلکه باعث بیداری، همدلی، اتحاد و انسجام هرچه بیشتر ملت‌های تحت سلطه و ظلم‌ شده و دود آتش این فتنه به چشمان عاملان اصلی آن یعنی مثلث شوم استکبار جهانی، صهیونیسم بین‌الملل و حکام دست‌نشانده غربی می‌رود./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.