محکومیت متخلفان در استان‌های فارس، مازندران و کرمانشاه

۳۰ آبان ،

واحدهای صنفی متخلف در تعزیرات حکومتی استان‌های فارس و مازندران و قاچاقچیان آرد در کرمانشاه به پرداخت جزای نقدی محکوم شدند.

به گزارش تفسیری ایسنا،‌ بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت استان فارس در بازرسی‌های خود از واحدهای صنفی برای ۸۲ واحد پرونده تشکیل و به شعب تعزیرات حکومتی ارجاع دادند.

تعزیرات حکومتی استان فارس هم در جهتی حمایت از حقوق مصرفکنندگان با احضار متخلفان به تخلفات‌شان مبنی برگرانفروشی، عدم ایفای تعهدات، تقلب درکسب و عرضه کالای قاچاق رسیدگی کرد.

شعب مذکور درنهایت پس از انجام تحقیقات لازم تخلف‌های انتسابی را محرز تشخیص و واحدهای متخلف را علاوه بر ممهور کردن پروانه به مهرتخلف به پرداخت بیش از ۱۵۱ میلیون ریال جزای نقدی درحق صندوق دولت محکوم کرد.

هم‌چنین در جهتی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و اجرای مطلوب قانونی هدفمندی یارانه‌ها و حمایت از کار و سرمایه ایرانی با گزارش تفسیری بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت در چند نوبت از واحدهای صنفی شهرستان‌های استان مازندران مبنی بر عدم درج قیمت، گرانفروشی وعرضه کالای قاچاق پرونده‌هایی دراین خصوص درشعب تعزیرات حکومتی تشکیل شد.

در این جهت پس از انجام تحقیقات لازم وسیر مراحل قانونی، شعب یادشده با توجه به مدارک موجود در پرونده‌ها تخلف های انتسابی را محرز تشخیص و واحدهای متخلف را به پرداخت جزای نقدی درحق صندوق دولت محکوم کرد.

هم‌چنین حسب اعلام مأموران سازمان صنعت، معدن وتجارت استان کرمانشاه مبنی برعرضه ۱۴۱ تن آرد خارج ازشبکه ازیک کارخانه تولید آرد، پرونده‌ای دراین خصوص درشعبه تعزیرات حکومتی شهرستان مطرح و مورد رسیدگی قرار گرفت.

پس از انجام تحقیقات لازم و با توجه به شواهد موجود درپرونده، شعبه یادشده تخلف انتسابی را محرز تشخیص و متخلفان را علاوه بر الزام به عرضه آرد در شبکه رسمی توزیع به پرداخت بیش از ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی درحق صندوق دولت محکوم کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.