محکومیت متخلفان در استان‌های لرستان، سیستان و بلوچستان، سمنان و خراسان جنوبی

۲۹ آبان ،

قاچاقچیان، محتکران و واحد‌های صنفی متخلف در استان‌های لرستان، سیستان و بلوچستان، سمنان و خراسان جنوبی محکوم شدند.

به گزارش تفسیری ایسنا‌، مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیروی انتظامی شهرستان خرم آباد استان لرستان از یک دستگاه تانکر حمل سوخت مقدار ۳۰ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی خارج از شبکه کشف و پرونده‌ای دراین خصوص درشعبه تعزیرات حکومتی شهرستان مطرح وموردرسیدگی قرار گرفت.

با شکایت شرکت پخش فرآورده های شهرستان و با توجه به محتویات موجود درپرونده، شعبه یادشده تخلف انتسابی را محرز تشخیص و متخلفین را علاوه بر الزام به استرداد موادسوختی درشبکه رسمی توزیع به پرداخت بیش از ۳۰۰ میلیون ریال جزای نقدی درحق صندوق دولت محکوم کرد.

هم‌چنین در پی وصول گزارش تفسیری از اداره صنعت، معدن و تجارت و نیز شکایات مردمی از یک منزل مسکونی در شهر زاهدان، بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان تعزیرات حکومتی شهرستان از محل مورد نظر بازدید کردند.

۹۰۰ حلقه انواع لاستیک احتکارشده در این بازرسی کشف شد که پس از تنظیم صورتجلسه و تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی زاهدان برای رسیدگی بیشتر و صدور رأی ارسال شد.

در خبری دیگر، حسب شکایت سازمان صنعت، معدن و تجارت مبنی بر افزایش غیرقانونی قیمت از سوی چند واحدصنفی درشهرستان های استان سمنان وخراسان جنوبی مراتب درشعب تعزیرات حکومتی مطرح و متخلفین به پرداخت جزای نقدی درحق صندوق دولت محکوم شدند.

پس از انجام تحقیقات لازم و سیر مراحل قانونی درشعب تعزیرات حکومتی تخلف گرانفروشی محرز تشخیص و واحدهای متخلف به پرداخت جزای نقدی درحق صندوق دولت محکوم شدند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.