مخابرات برترین شرکت ایران شد

۰۷م اسفند ،

براساس ارزیابی سازمان مدیریت صنعتی کشور، شرکت مخابرات ایران با کسب ۳ رتبه اول در شاخص های ارزیابی به عنوان برترین شرکت ایران برگزیده شد.
به گزارش خبرنگار مهر، در پانزدهمین همایش شرکتهای برتر ایران که همه ساله توسط سازمان مدیریت صنعتی کشور برگزار می گردد، شرکت مخابرات ایران از نظر بالاترین ارزش افزوده ، بیشترین سودآوری و بالاترین ارزش بازار رتبه اول، از نظر اشتغال زایی رتبه چهارم و از نظر میزان فروش رتبه هفتم را به دست آورد و در بین ۴۰۰ شرکت مورد ارزیابی بالاترین جایگاه را بدست آورد.
سازمان مدیریت صنعتی در این همایش که برای پانزدهمین سال متوالی برگزار شد، شرکت های برتر ایران را از بین ۴۰۰ شرکت فعال کشور رتبه بندی و معرفی کرد که هدف از این رتبه بندی، شفاف سازی فضای کسب و کار و جایگاه اقتصادی شرکت های ایرانی و رتبه بندی آنها از نظر میزان تأثیرگذاری در اقتصاد ملی با تاکید بر گسترش رقابت در فضای کسب و کار بنگاههای اقتصادی عنوان شده است.
این رده بندی به مدیران این امکان را می دهد تا شناخت و درک دقیق تری از مقیاس مالی و اقتصادی صنایع و بنگاه های اقتصادی بزرگ کشور بیابند؛ همچنین شاخص های مورد استفاده در ایـــن رتبه بندی شامل شاخص های اندازه و رشد شرکت، ســـــودآوری و عملکرد، صادرات، نقدینگی، بدهی و شاخص های بازار است.
در این رتبه بندی شرکت ارتباطات سیار به عنوان یکی از شرکتهای زیرمجموعه مخابرات ایران توانست در رتبه بندی های ۱۰ شرکت اول قرار گیرد و رتبه دوم سودآوری، رتبه دوم ارزش بازار، رتبه ششم ارزش افزوده و رتبه دوازدهم میزان فروش را کسب کند.
همچنین شرکت مخابرات استان تهران در این رتبه بندی از نظر میزان فروش موفق به کسب رتبه ۶۱ شد.


iTanalyze.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.