مخابرات توجهی به مصوبه شورای رقابت ندارد

۰۳م آذر ،

رییس هیات مدیره شاتل با بیان اینکه مخابرات در حدود ۵۰ درصد از بازار اینترنت پرسرعت را به خود اختصاص داده است، اعلام کرد: مخابرات هیچ توجهی به مصوبه شورای رقابت مبنی بر دراختیار گرفتن تنها سهم ۱۰ درصد از بازار اینترنت پرسرعت ندارد.
حسن شانه ساز زاده در گفت وگو با خبرنگار موبنا با اشاره به ابلاغ مصوبه شورای رقابت مبنی بر اینکه مخابرات در مناطقی که شرکت های PAP قادر به ارایه سرویس می باشند، نباید بیش از ۱۰درصد سهم بازار را در واگذاری اینترنت پرسرعت به خود اختصاص دهد، اظهار داشت: این مصوبه به مخابرات ارسال شده، ولی این تا کنون این شرکت هیچ توجهی به آن نکرده است.
وی با اشاره به اینکه مخابرات در بیشتر شهرهای بزرگ در حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد سهم بازار اینترنت پرسرعت را از آن خود کرده است، افزود: این شرکت تا کنون یک میلیون و ۳۰۰ هزار پورت فعال در سراسر ایران دایر کرده است.
وی خاطر نشان کرد: تعداد پورت های دایری شرکت های PAP نیز در سراسر کشور به همین میزان می رسد.
شانه سازراده اعلام کرد که تعداد پورت های واگذار شده اینترنت پرسرعت در سطح تهران توسط شرکت مخابرات به حدود ۴۰۰ هزار پورت می رسد که شرکت های ندا هم به همین تعداد در تهران اینترنت پرسرعت واگذار کرده اند.
رییس هیات مدیره شاتل در ادامه با انتقاد از این مطلب که مخابرات تعرفه های خود را افزایش داده است، افزود: اما شرکت های ندا مطابق با تعرفه های پیشین خود در حال ارایه سرویس می باشند.
وی افزود: در شرایط حاضر شرکت های ندا به سبب مشکلاتی که با شرکت مخابرات دارند، درخصوص واگذاری سرویس اینترنت پرسرعت به غیر از شهر مشهد در سایر شهرهای کشور با مشکلات گوناگونی مواجه می باشند.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.