مخاطب “اینجا ایران است” آسوده برنامه را تماشا می‌کند

۲۶اردیبهشت،

بیننده‌ “اینجا ایران است” با احساس امنیت و با خیال راحت و آسوده بدور از هرگونه ناسزاگویی موجود در شبکه های خارجی می‌تواند به همراه خانواده‌اش این برنامه را ببیند.

حسین رفیعی مجری برنامه‌های زنده در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو  تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت:‌ من تجربه اجراهای زنده زیادی را مخصوصا در ۵ یا ۶ سال اخیر داشته و نیز برنامه‌های متفاوتی را دیده و شنیده‌ام. 
وی در ادامه بیان کرد:‌ اجرا در خارج از کشور به خصوص سفرهای اروپایی و ابراز علاقه مندی مخاطبان برنامه‌ها و شنیدن و همدلی با درد دل‌هایشان در آشنا شدن بیشتر من با اجرای زنده برای مخاطبان خارج از کشور خیلی موثر بود.

رفیعی در خصوص برنامه «این جا ایران است» اظهار داشت: بیننده این برنامه با احساس امنیت و با خیال راحت و آسوده بدور از هرگونه ناسزاگویی موجود در شبکه های خارجی می‌تواند به همراه خانواده‌اش این برنامه را ببیند.

وی عنوان کرد: سبب اصلی موفقیت برنامه «اینجا ایران است» را نخنداندن به زور بیننده است کاری  که در برنامه‌های خارج از کشور انجام می‌شود. 
وی در ادامه بیان کرد:‌ باید برنامه را طوری بسازیم و اجرا کنیم که سبب ناراحتی مخاطب چه داخل و چه خارج از کشور نشویم و مجری هم همراه مخاطب در آن زمان از برنامه لذت ببرد. 
وی در ادامه گفت: ما مثل گلادیاتورها مانند شبکه‌های خارجی با تخریب هم سبب خنده اجباری مخاطب نمی‌شویم. 
وی در ادامه گفت: این صمیمیت و رفاقت و شوخی‌ها و مزاحی که ما در برنامه داریم نیز مخاطب نیز کرده و همزاد پنداری می‌کند. 
وی در ادامه افزود: البته لازم به ذکر است که این ترکیب تهیه کننده و مجریان این برنامه است که سبب شده برنامه خوبی ساخته شود./ص
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.