مخاطب زبان طنز را بیشتر می‌پسندد

امروز مخاطب ما جنس آثار کمدی و طنز را بیشتر پسندیده و با آنها ارتباط برقرار می‌کند.

بهروز مفید تهیه‌کننده سریال تلویزیون “سهمی برای دوست” در گفتگو با خبرنگار حوزه  رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت:از بازخوردهایی که از مخاطبان و کسانی که سریال را دیده‌اند،‌احساس می‌کنم که این سریال تا حدی توانسته انتظار مخاطب را برآورده کند.
وی افزود:”سهمی برای دوست” داستان دو برادر را روایت می‌کند که هرکدام به نحوی درگیر زندگی خود هستند و درنهایت هر کدام از این دو برادر می‌خواهند پیامی ارزشی و مفهومی را به مخاطب انتقال دهند.
وی ادامه داد:این فیلم با نگاهی کمدی تولید نشده که با نگاه به طرح مسال و مشکلات جوانان جامعه بوده که به زبان طنز بیان شده است.
مفید در پاسخ به اینکه ریتم سریال با کندی سپری می‌شود،اظهار داشت:اگر به دیگر سریال‌های در حال پخش نگاه کنید درمی‌یابید که بعضی از آنها با ریتم بسیار بالایی پخش می‌شوند و حتی اگر بپذیریم که ریتم این سریال کند است؛اما تا انتهای قصه برای مخاطب جذاب است و تماشاگر نمی‌تواند حدس بزند آخر داستان چه اتفاقی خواهد افتاد.
این تهیه‌کننده در پاسخ به اینکه چقدر از ساخت این سریال رضایت دارد گفت:بهتر است هیچ وقت از ساخت یک اثر راضی نباشیم ،زیرا در این صورت می‌توانیم در کارهای بعدی ضعف‌ها و کاستی‌ها را جبران کنیم.
وی تصریح کرد:هر فیلمسازی همیشه می‌خواهد بهترین لحظات را در اثرش به تصویر بکشد و قطعا زمانی که در یک اثر حرفی برای گفتن نداشته باشیم،نتوانسته‌ایم خوب عمل کنیم.
این تهیه‌کننده در پاسخ به اینکه چرا از زبان طنز برای گفتن مفاهیم استفاده کرده است گفت: بی شک اولین دلیل ما برای انتخاب زبان طنز مخاطب است،هرچه بتوانیم نیاز مخاطب را با زبانی که او می پسندد برآورده کنیم ،حرکت فرخنده‌ای است؛زیرا مخاطب نیز طی سالها نشان داد، که زبان طنز و این جشن آثار را می‌پسندد./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.