مخالفت احمدی نژاد با مشایی/ خاتمی به صراحت گفت اشتباه کرده ام

به گزارش سرویس ویژه مهر، سایت‌های خبری هر روز خبرهای گوناگونی را منتشر می‌کنند که برخی از آنها صرفا در حد شنیده‌هاست و ممکن است چندان مبنای محکمی نداشته باشد. در عین حال برخی از خبرهای امروز شنبه ۹ اردیبهشت ماه برای اطلاع خوانندگان مرور می‌شود:

 مخالفت احمدی نژاد با مشایی

به گزارش سایت خبری مشرق در یکی از جلسات هیئت دولت پیشنهادی از سوی اسفندیار رحیم مشایی رییس دفتر رئیس جمهور مطرح می شود مبنی بر اینکه ۸۰۰ پروژه بزرگ نیمه تمام دولت در قالب طرح مهرگان نامگذاری و اجرایی شود که برخی وزرا با این نامگذاری به دلیل شائبه های پان ایرانیستی و آتش پرستی مخالفت می کنند. احمدی نژاد هم استدلال وزرا را پسندیده و این نامگذاری منتفی و مصوب می شود دولت پروژه های نیمه تمام را در قالب طرح مهر ماندگار تکمیل کند.

اگر خاتمی رای نمی داد اصلاحات مرده بود

سایت خبری مشرق نوشت:سید محمد خاتمی طی سخنانی در جمع تعدادی از اعضای مجمع روحانیون با دفاع مجدد از رای دادنش در انتخابات مجلس نهم گفته است ما باید زودتر از این به دامان نظام باز می گشتیم ، البته این تاخیر ناشی از مواضع افراطی برخی دوستان داخل زندان و همچنین دوستان خارج کشور بود.خاتمی با اشاره به هجمه هایی که در روزهای پس از رای گیری متحمل شد افزود: اما الان همه بالاتفاق می گویند اگر خاتمی رای نمی داد اصلاحات مرده بود. همچنین در این جلسه خوئینی ها از اردوکشی های خیابانی پس از انتخابات ۸۸ به عنوان بزرگترین اشتباه نام برد و تاکید کرد:ما اشتباه کردیم به خیابان آمدیم و باید این تصویر ناسالم را از ذهن مردم و نظام پاک کنیم.

فشار منحرفین مدیر عامل را رفتنی کرد

سایت خبری محدوده در خبری آورده است:قصد جریان انحراف برای نفوذ عوامل خود به یکی از اپراتورهای تلفن همراه، باعث شده که مدیر عامل این شرکت اقدام به استعفا نماید.جریان انحراف که قصد دارد در سال پایانی فعالیت دولت ، بسیاری از عوامل پیدا و پنهان خود را در نقاط مختلف به کار گیری کند، اخیرا فشار فراوانی را برای نفوذ برخی افراد در یکی از اپراتورهای تلفن همراه آورده اند که موجبات اعتراض مدیر عامل این شرکت را فراهم نموده است. مدیرعامل این شرکت تهدید کرده که در صورت ادامه یافتن روند کنونی از مسئولیت خود در این شرکت استعفا خواهد داد.

دیدار انتخاباتی سید حسن خمینی با رئیس جمهور

سایت خبری ممتازنیوز با اشاره به دیدار چندی پیش نوه امام خمینی (ره) و محمود احمدی نژاد نوشت: سید حسن خمینی اخیرا بعد از دیدار با آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به دیدار دکتر احمدی نژاد رفته است . رئیس جمهور نیز در این دیدار صریحا به سید حسن خمینی اعلام کرده که در صورت حضور وی در عرصه انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، شخصا از وی حمایت خواهد کرد.

هلاکت ۱۲ نفر از اعضا پ.ک.ک

نوشت : ۱۲نفر از اعضای گروهک پ .ک.ک که در منطقه یال کانی پیرانشهر برای فرار از سرما به درون غاری پناه برده بودند بر اثر گازگرفتگی به هلاکت رسیدند. این افراد ورودی غار را با پلاستیک ضخیم پوشانده و درون غار پیک نیک روشن کرده بودند.

خاتمی به صراحت گفت اشتباه کرده ام

حجت الاسلام محمد باقر ذاکری عضو حزب اعتماد ملی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تحلیل اظهارات خاتمی مبنی بر اینکه حضور درانتخابات پیش شرطی ندارد اظهار داشت: با توجه به شخصیت خاتمی می توان گفت که وی متوجه شده که باید برای انقلاب نظام و کشور در صحنه حاضر بود.وی افزود :دیداری که با خاتمی داشتم وی با صراحت گفت که ما اشتباه کردیم و من این را بر مبنای صداقت وی می گذارم و نه فریب ونیرنگ در عالم سیاست.عضو حزب اعتماد ملی درپایان با اشاره به اینکه از نامزدی خاتمی اطلاع ندارم، اظهار داشت: کاندید شدن خاتمی مانع دارد و قبل از نامزدی می بایست اشتباهاتی که داشته برطرف کند .

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.