مخالفت باشگاه راه‌آهن با حضور دایی در پرسپولیس

۳۰اردیبهشت،

ممتازنیوز: در بیانیه باشگاه راه‌آهن که به دنبال تصمیم نهایی بابک زنجانی رییس هیات مدیره باشگاه صادر شده، آمده است: “باشگاه راه‌آهن همیشه برای باشگاه‌های پرطرفدار کشور به ویژه باشگاه پرسپولیس که خانه اصلی سرمربی راه‌آهن محسوب می‌شود، احترام خاصی قائل بوده و خواهد بود. همین قضیه در کنار توجه به احساسات میلیون‌ها هوادار این باشگاه و همچنین حسن نیت علی دایی برای کمک به پرسپولیس سبب شد، مدیران باشگاه برابر اصرار مدیران باشگاه پرسپولیس، حاضر به مذاکره و شنیدن نظرات و درخواست‌های آنها شوند.

در همین رابطه باشگاه راه‌آهن با آغوش باز پذیرای مدیران محترم باشگاه پرسپولیس بود و جلساتی نیز برگزار شد که هر دو طرف نظرات خود را در رابطه با حضور علی دایی در تیم فوتبال پرسپولیس مطرح کردند. باشگاه راه‌آهن به خوبی از شرایط تیم پرطرفدار پرسپولیس آگاه است و علی دایی نیز همیشه دوست داشته آنچه که در توان دارد برای موفقیت پرسپولیس به کار گیرد اما مدیران باشگاه پرسپولیس بهتر از هر کس دیگری می‌دانند که توافق همکاری و قرارداد علی دایی با باشگاه راه‌آهن در روزهای پایان فصل دوازدهم و اوایل فصل نقل ‌و ‌انتقالات امضا شده و تمام برنامه‌های باشگاه از جمله حفظ یا خداحافظی با بازیکنان قبلی، جذب بازیکنان تازه و اردوها و تمرینات طبق نظر آقای دایی تنظیم شده و در همین رابطه بخشی از کارها نیز انجام شده است.

باشگاه راه‌آهن و دایی از هر نظر، احساسات هواداران باشگاه محبوب پرسپولیس را درک می‌کنند اما در چنین شرایطی اصول حرفه‌ای ایجاب می‌کند که برنامه‌ریزی و نگاه بلند مدت در اولویت قرار بگیرد و احساسات بر منطق غلبه نکند. از طرفی باشگاه ریشه‌دار و تاریخی پرسپولیس، پیشکسوتان بسیاری دارد که بدون شک می‌توانند در این مقطع حساس، وظیفه هدایت تیم را به دوش بکشند و آن را از این مرحله به خوبی عبور دهند. در نهایت ضمن احترام به احساسات و علائق هواداران و مدیران باشگاه پرسپولیس و با امید به آن که آنها نیز شرایط خاص باشگاه راه‌آهن را درک کرده و به این تصمیم احترام بگذراند.

باشگاه راه‌آهن با توجه به حضور آقای علی دایی و بازیکنان و مربیانی که سابقه حضور در پرسپولیس را دارند، به نوعی خانه دوم تمام علاقمندان به پرسپولیس محسوب می‌شود و خود را در هر حال همراه آنها می‌بیند. آرزو داریم این احساس به صورت متقابل در قلب هواداران پرسپولیس و دوستداران آقای دایی که اسطوره فوتبال کشور می باشند نیز وجود داشته باشد و آنها نیز در آینده، کنار ما و ایشان باشند.

در پایان ذکر این نکته ضروری است که در جریان مذاکرات مدیران دو باشگاه، بحث‌هایی دربارهٔ خصوصی سازی و تجاری‌سازی فوتبال و باشگاه‌های ایران مطرح شد و توافقات خوبی نیز به دست آمد که در آینده نزدیک منجر به همکاری‌های تنگاتنگ دو باشگاه راه‌آهن و پرسپولیس در زمینه‌های فوق خواهد شد. راه‌آهن خود را از باشگاه پرسپولیس و هواداران عزیز این تیم جدا نمی‌داند و ضمن آرزوی توفیق برای این تیم در فصل آینده، امیدوار است که هر چه زودتر همکاریهای اقتصادی و تجاری راه‌آهن و پرسپولیس، وارد فاز اجرایی شود.”

این بیانیه‌ در حالی‌ صادر شد که قرار است هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در نشست روز دوشنبه سرمربی بعدی خود را معرفی کند. همچنین پس از صدور این بیانیه، علی دایی که ظهر روز یکشنبه با پرسپولیس به توافق اولیه رسید، واکنشی به‌ مخالفت باشگاه راه‌آهن نشان نداده و باید منتظر واکنش دایی باشیم.

خبرگزاری پانا


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.