مخالفت لاریجانی با اجباری کردن جلیقه خبرنگاران

مخالفت لاریجانی با اجباری کردن جلیقه خبرنگاران

جام جم آنلاین: عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: رئیس مجلس بر اجباری شدن جلیقه های برزنتی متحد الشکل برای خبرنگاران نظری ندارد و خبرنگاران می توانند کاور مخصوص رسانه خود را بپوشند.

جواد جهانگیرزاده نماینده ارومیه در مجلس در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص ناراحتی خبرنگاران پارلمانی از پوشیدن جلیقه های برزنتی متحد الشکل و اجباری شدن آن در مجلس گفت: اینجانب دغدغه خبرنگاران پارلمانی را به رئیس مجلس منتقل و با وی در همین زمینه صحبت کردم.

وی افزود: آقای لاریجانی اعلام کرد که لزومی ندارد که خبرنگاران حتما کاور مجلس ( جلیقه های برزنتی متحدالشکل) را بپوشند و برای اینکه خبرنگاران از دیگر افراد در مجلس تشخیص داده شوند، می توانند کاور مخصوص رسانه خود را بپوشند.

این اظهارات جهانگیرزاده در حالی صورت می گیرد که روابط عمومی و اداره اخبار مجلس از اوایل تیر ماه و در طی هفته های گذشته جلیقه هایی برای خبرنگاران تهیه و پوشیدن آنرا اجباری کردند و در بین خبرنگاران اعلام داشتند که نظر رئیس و هیئت رئیسه مجلس بر پوشیدن اجباری این کاورهاست.

این مسئولان با حضور در راهروهای مجلس هر خبرنگاری که این جلیقه ها را بر تن نداشت به وی تذکر داده و تهدید می کردند که در صورت نپوشیدن جلیقه ها مانع حضور وی در مجلس می شوند.(مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.