مخالفت نمایندگان به معنای ضایع شدن مصوبات کمیسیون تلفیق نیست

پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت – ۰۱:۳۳:۲۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

لاریجانی با رد تذکر اسماعیل کوثری؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-   رئیس مجلس شورای اسلامی با رد تذکر اسماعیل کوثری، اظهارنظر نمایندگان در صحن علنی مجلس درباره بندهای لایحه بودجه را به معنای ضایع شدن مصوبات کمیسیون تلفیق ندانست و گفت: مصوبات کمیسیون تلفیق در صحن علنی جای بحث دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خانه ملت،  اسماعیل کوثری در نشست علنی امروز (پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بند ۱-۳ لایحه بودجه ۹۱ کل کشور که منجر به تذکرات پی در پی نمایندگان برای جلوگیری از صرف شدن منابع صندوق توسعه ملی بود، گفت: ادامه این بحث‌ها کار کارشناسی کمیسیون تلفیق را زیر سوال می‌برد.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با بیان اینکه مصوبات کمیسیون تلفیق با سه چهارم آرا به تصویب نهایی رسیده است، گفت: نمایندگانی که در حال حاضر در صحن علنی به عنوان مخالف صحبت می‌کنند احتمالا در جلسات کمیسیون تلفیق نبوده و رای به مصوبات نداده‌اند.
این عضو کمیسیون تلفیق مجلس هشتم تاکید کرد: اینکه اظهار نظرهای مخالف نمایندگان در صحن علنی به معنای بی محلی به کار کارشناسی کمیسیون تلفیق روی لایحه بودجه است.
علی لاریجانی با رد تذکر کوثری، اظهارنظر نمایندگان در صحن علنی را به معنای ضایع شدن مصوبات کمیسیون تلفیق ندانست و گفت: اگر در کمیسیون تلفیق رای سه چهارم گرفته شده است به دلیل این است که آیین نامه برای مصوبات کمیسیون تلفیق رای سه چهارم در نظر می گیرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مصوبات کمیسیون تلفیق در صحن علنی جای بحث دارد، موضوع مهمی در دستور کار مجلس است و دلیلی وجود ندارد که نمایندگان بحث و تبادل نظر درباره بندهای بودجه نداشته باشند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۰۱۳۳۳۲۷۹۵۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.