مخالفت یاوری و کربکندی با حذف جام حذفی

کربکندی سرمربی این فصل ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه بازی های جام حذفی فرصت مناسبی برای تیم هایی است که کمتر شانس قهرمانی دارند گفت : جام حذفی می تواند با یک قرعه خوب ، تیمی را قهرمان کند که شاید در لیگ برتر این شانس را نداشته باشد و حذف این بازی ها به نفع فوتبال ما نیست .

وی افزود : متاسفانه مثل اینکه ما آرزویمان رفتن به جام جهانی است و حاضریم همه چیز را فدا کنیم تا به جام جهانی برویم و برای اینکه فدراسیون بهانه ای دست مربیان تیم ملی ندهد حتی اگر بگویند لیگ را تعطیل کنید انجام می دهند چون فقط یک هدف که جام جهانی است را دنبال می کنند .

یاوری سرمربی فجر هم گفت : این اشتباه است که جام خذفی را حذف کنیم برای اینکه یک بازیکن در طول سال باید ۳۵ تا ۵۵ بازی انجام دهد و با حذف بازی های جام حذفی حداکثر ۳۴ بازی انجام می دهد که بسیار کم است .

آیت اللهی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در این زمینه گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گیری را در اختیار فدراسیون فوتبال گذاشته و پس از بررسی در جلسه هیئت رئیسه ، نظریات را دریافت و به صورت رسمی اعلام می کنیم.

وی گفت : ما باید تقویم بازی های تیم ملی را ببینیم و امیدوارم شرایطی بوجود آید و تصمیمی گرفته شود تا نظر همه را جلب کنیم.

وی افزود : مربیان تیم ملی روی اردوهای خود نظر دارند ، اولویت فدراسیون با تیم ملی است و در شرایط کنونی تشخیص این بوده و تا ۲ هفته آینده نیز همه چیز به صورت قطعی مشخص می شود .


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.