مخالف کاندیدا شدن رئیس‌جمهورهای سابق هستم

۳۱فروردین۱۳،

معاون اول دولت اصلاحات با بیان اینکه مخالف آمدن روسای جمهور سابق هستم گفت: اگر کسی بیاید که بتواند از پتانسیل رئیس جمهورهای سابق استفاده کند بهتر است.

به گزارش ممتازنیوز، محمدرضا عارف معاون اول دولت اصلاحات در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا شما حاضر میباشید برای حضور خاتمی در انتخابات تلاش کنید و آیا تاکنون هیچ تلاشی کرده اید گفت: فکر می کنم این سئوال را با عملکردم جواب داده ام . من به شخصه مخالف آمدن روسای جمهور سابق هستم و فکر می کنم اگر کسی بیاید که بتواند از پتانسیل رئیس جمهورهای سابق استفاده کند این بهتر است.

وی در خصوص حضور خاتمی در انتخابات افزود: در سال ۸۸ نیز نشان دادیم در ابتدا بنا بود من کاندیدای اصلاح طلبان باشم اما بعد از آمدن خاتمی من بلافاصله کنار کشیدم و رئیس ستاد انتخاباتی اش شدم.

عارف گفت: الان خاتمی اگر تصمیم بگیرد در انتخابات حضور یابد با توجه به قول و قراری که گذاشته ایم امکانات و ستادم را در اختیار خاتمی می گذارم.

معاون اول دولت اصلاحات در پاسخ به این سئوال که نظر شخصی شما در خصوص حبس خانگی موسوی و کروبی چیست، گفت: نظر من این است هر دوی این دوبزرگوار را از بزرگان انقلاب می دانم. کروبی از یاران نزدیک امام بود و مهندس موسوی اول وزیر ۸ سال جنگ بود. من در دوران معاون اولی ام بارها نزد مهندس موسوی رفته و از رهنمودهای او استفاده کردم.

وی گفت: تاسف می خورم جامعه نمی تواند از حضور این دو استفاده کند. امیدوارم با توجه به نامگذاری امسال این مسئله حل شود.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.