مخوف ترین اوباش پایتخت زانو زد+عکس

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

چند شب قبل یک درگیری مسلحانه با سلاح سرد در آدرس خزانه، بخارایی فلکه چهارم توسط تعداد بسیاری از شهروندان گزارش داده شد.

به دنبال این موضوع نزدیکترین واحد گشت در محل حاضر شدند و در فاصله ۵۰ متری ملاحظه نمودند تعداد ۸ نفر از اراذل و اوباش خطرناک منطقه به نام‌های علی-ع ، علیرضا-گ معروف به علی ساندویچ و وحید-د با تنی چند از اراذل و اوباش با همراه قمه و شمشیر در حال ضرب و شتم یکدیگر می‌باشند.

این اراذل و اوباش با بستن خیابان ، عربده کشی سبب رعب و وحشت و بر هم زدن نظم عمومی شده بودند.

سردسته اراذل و اوباش (علی ع ) با رسیدن ماموران به صحنه درگیری با در دست داشتن قمه به سمت ماموران یورش برد. که پس از یک درگیری کوتاه توسط مامور کلانتری خلع سلاح گردید.

با رسیدن دیگر واحدهای کمکی همدستان و طرف های درگیری اقدام به فرار نمودند ولی متهم اصلی (علی ع) که از ناحیه سر دچار جراحت شده بود و از دهان وی بوی مشروب به مشام می‌رسید، دستگیر شد.

گفتنی است این متهم در مورخ ۱۷مرداد ماه امسال اقدام به ضرب و جرح عمدی و تخریب اموال شخصی و دولتی نموده و در یک درگیری دیگر در ۱۶ مهر ماه طی درگیری مسلحانه فردی را با هویت محمد رضا نابینا می کند و فرد دیگری را به نام حسین از ناحیه چشم مورد جراحت قرار داده و سبب کم بینا شدن چشم قربانی می‌شود.

همچنین این متهم در مورخ ۲۷ مهر ماه امسال طی یک فقره درگیری مسلحانه اقدام به سرقت، تخریب و ضرب و جرح ۷ نفر و نیز سرقت دو موتور سیکلت، سرقت طلا، می کند و در چند روز قبل نیز با ایجاد درگیری سبب مجروحیت چند تن از شهروندان پایتخت شده است.

این متهم تحت تعقیب سه شعبه بازپرسی ( شعبه دادیاری، پاوای مرکز و دادسرای ویژه امنیت) می باشد که ماموران کلانتری توانستند نامبرده را در چند شب قبل در حالی که اقدام به دو درگیری مسلحانه دیگر نیز کرده بود دستگیر کنند.

رئیس کلانتری ۱۶۰ خزانه دربارهٔ این خبر گفت: بنا بر دستور قضایی پرونده متهم جهت شناسایی شکات و کشف سایر جرایم در حال رسیدگی و تحقیقات می‌باشد.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.