مدارس هندبال استان، محلی برای کشف استعدادهاست/ در هندبال ساحلی حرف اول را می زنیم

۱۰م دیماه ،

رئیس هیئت فوتبال مازندران گفت: با راه اندازی مدارس هندبال در استان استعدادیابی می کنیم و در جهت رشد و توسعه این ورزش گام برمی داریم.

خسرو ابراهیم زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: نزدیک به سه سال که مدارس هندبال را ایجاد کرده ایم و در پی رشد و توسعه این ورزش استانی هستیم و این مکانها محلی برای استعدادیابی است و مستعدها وارد هندبال می شوند و در سال های آینده می توانند برای تیم مل بازی کنند و برای کشورمان افتخار کسب کنند.

رئیس هیئت هندبال مازندران تصریح کرد: هم اکنون ۱۳ مدرسه هندبال در شهرهای رامسر، تنکابن، نوشهر، چالوس ، نور، محمود آباد، آمل، بهشهر، ساری ، قائم شهر و در بعضی از این شهرها دو مدرسه وجود دارد فعالیت می کنند.

ابراهیم زاده در ادامه گفت: استعداد یابی امسال نز از هفته قبل در شهرهای فوق آغاز شده است و هدفمان بها دادن به پایه است و معتقدیم کار بر پایه هر ورزش سبب پیشرفت آن می گردد.

وی گفت: مازندران را می توان یکی از قطب های هندبال ایران به حساب آورد چرا همیشه در رده های نوجوانان و جوانان جزو تیم های برتر هستیم و حرفهای بسیاری برای گفتن داریم.

ابراهیم زاده اشاره کرد: طی چهار سال قبل در ۱۸ مسابقه رسمی کشور حضور پیدا کردیم و به طبع آن ۱۴ مقام برتر هم کسب کردیم.

ابراهیم زاده اضافه کرد: در سال های قبل در لیگ برتر تیم داشتیم و شهرداری آمل چند دوره در این مسابقات حضور داشت ولی متاسفانه با این قابلیت و پتانسیل در لیگ برتر تیم نداریم و مایه تاسف است.

البته در دسته یک تیم ثامن الحجج سبزوار را داریم که یکی از اهداف اصلی مان حضور این تیم در مسابقات لیگ برتر سال آینده است.

وی تاکید کرد: رقابتهای هندبال ساحلی هر سال به صورت قهرمانی کشور در یکی از مناطقی که قابلیت انجام این مسابقات را دارد برگزار می گردد اخیر مسئول کمیته این ورزش اعلام کرده است که قصد داریم رقابتهای هندبال ساحلی را در بخش های نوجوانان و جوانان نیز برگزار کنیم.

ابراهیم زاده گفت: این ورزش استان از سال ۸۵ فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده است و طی این سالها مقام های خوبی در مسابقات کشوری کسب کرده است که می توان به ۲ قهرمانی و ۲ نایب قهرمانی و یک سوم است اشاره کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در رقابتهای سال جاری که در کیانشهر برگزار شد اول شدیم و در رقابتهای سال قبل نوشهر نیز دوم شدیم و با توجه به مقام کسب شده و عنوانهایی که به دست آوردیم حرف اول را در هندبال ساحلی کشور می زنیم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.