مدارک شناسایی مفقودی مورد سوء استفاده قرار گرفت

۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

رئیس پلیس فتا استان کهکلویه و بویراحمدگفت: فردی که با شناسنامه مفقودی، حساب بانکی افتتاح نموده و سرقت اینترنتی می نمود دستگیر شد.

سرهنگ مرتضویان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: در پی شکایت فردی مبنی بر برداشت وجه از حساب وی، موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا استان کهکلویه و بویراحمد عنوان نمود: کارشناسان پس از اخذ اظهارات شاکی و بررسی‌های اولیه متوجه شدند که برداشت‌ها بصورت اینترنتی و طی دو مرحله به حساب مشخصی واریز شده است.

مرتضویان افزود: پس از استعلام‌های صورت گرفته متهم شناسایی و احضار شد، وی اتهام وارده را قبول نکرده و بیان داشت این حساب بانکی مربوط به وی نمی‌باشد.

وی ادامه داد: با توجه به انکار متهم و اصرار در کشف حقیقت و احتمال وجود ردپای شخص دیگری در این پرونده، مجدداً موضوع در دستور کار قرار گرفت و با مراجعه به بانک و بررسی اسناد و مدارک، مشخص شد حساب به این شخص می باشد اما آثار انگشت مخدوش است.

سرهنگ مرتضویان عنوان نمود: بنا به اظهارات شخص دستگیر شده معلوم شد شناسنامه وی چندی پیش مفقود شده است که نهایتاً طی تحقیقات پلیسی و فنی متهم اصلی پرونده شناسایی و دستگیر شد.

وی که از نزدیکان شاکی بود به جرم خود اعتراف نمود./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.