مدافع سابق آبی ها باز می گردد

بدنسازی مشترک قلعه نوعی و بختیاری زاده در انقلاب؛

امیر قلعه نوعی سرمربی تیم استقلال جدا از تیم و در حالیکه تمرینات تعطیل است، تمرینات ویژه خود را در مجموعه انقلاب انجام می دهد و در این میان وی یک همراه قدیمی را در تمرینات کنار خود دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، امیر قلعه نوعی سرمربی تیم استقلال با شرایط خاصی در تیم روبروست زیرا در برخی پست ها به دلیل کمبود بازیکن در برخی بازی ها دچار مشکلات جدی می شود و یا عملکرد بازیکنان در حد تصور وی نیست و در این میان سرمربی آبی ها در مجموعه ورزشی انقلاب با سهراب بختیاری زاده همراه است، بازیکن سابق آبی ها در خط دفاعی که عملکردش در استقلال و تیم ملی ایده آل بود.

از این رو سرمربی آ‌بی ها حتی در خصوص حضور وی در استقلال صحبت هایی را با بختیاری زاده انجام داده است تا در حالی که شرایط مهیا شود این مدافع به جمع آبی ها بازگردد.

 گفتنی است، این ۲ بازیکن در گذشته رابطه حسنه ای با یکدیگر نداشتند اما در این میان سرمربی آبی ها اعلام کرده است که به  تجربیات بازیکنی مانند بختیاری زاده نیاز دارد.

در حالی است که بختیاری زاده در پایان فصل پیش صبای قم را ترک کرد و به پیشنهاد خوب ذوب آهن اصفهان نیز پاسخ منفی داد تا تمریناتش را به صورت اختصاصی در انقلاب دنبال کند تا از آمادگی دور نماند.

شایان ذکر است، این بازیکن قصد دارد در نیم فصل تیم خود را برگزیند اما مشخص نیست که آبی ها می توانند با محدودیت فهرست خود این مدافع را جذب کنند و یا سهراب بختیاری زاده راهی ذوب آهن اصفهان می شود./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.