مدال برنز محجوب دستاورد تیم ۵ نفره ایران از تورنمنت جودو گرجستان

۱۵ام بهمن ،

دومین و آخرین روز تورنمنت جودو گرجستان با کسب یک مدال برنز برای تیم ایران به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پایان دو روز برگزاری تورنمنت جودو در تفلیس که با حضور ۱۸۷ جودوکار از ۲۰ کشور برگزار شد، امروز (یکشنبه) در وزن ۱۰۰- کیلوگرم جواد محجوب به مدال برنز دست یافت.

نماینده ایران برای کسب این مدال در دور اول استراحت داشت، در دور دوم نماینده گرجستان را شکست داد. در دور سوم جودوکار روسیه را از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی رسید.

در مرحله نیمه نهایی و برای صعود به دیدار فینال مقابل دیگر نماینده گرجستان شکست خورد و به گروه بازنده‌ها رفت. در این گروه هم با شکست دادن نماینده مجارستان به مدال برنز دست یافت. محجوب جودوکار مجارستان را در ۳۸ ثانیه ایپون کرد.

امیر قاسمی‌نژاد، دیگر نماینده ایران در رقابت‌های امروز در وزن ۸۱- کیلوگرم حضور داشت که او در گروه بازنده ها به مصاف “سوکنیای” نفر ۳۴ رنکینگ جهانی از مجارستان رفت و با کسب یک امتیاز “یوکو” به یک قدمی مدال برنز رسید، ولی در نهایت بدلیل مصدومیت از ادامه مبارزه بازماند و به مقام پنجمی بسنده کرد.

وی با دو پیروزی مقابل نمایندگان گرجستان و رومانی و شکست مقابل نماینده ژاپن نتوانست به نیمه نهایی صعود کند و به گروه بازنده‌ها رفت.

علی محمدنیا و محمد جمالی در وزن ۹۰- کیلوگرم دو نماینده دیگر ایران در روز دوم بودند که از دور رقابت‌ها حذف شدند. الیاس علی‌اکبری در وزن ۷۳- کیلوگرم هم نماینده ایران در روز اول بود که در جای هفتم قرار گرفت.

در تورنمنت گرجستان تیم ایران با ۵ جودوکار شرکت داشت.

از فردا (دوشنبه) اردوی مشترک در تفلیس به مدت چهار روز برگزار خواهد شد که این ۵ نماینده ایران در کنار سه نماینده دیگری که مبارزه نکرده‌اند، در این اردوی مشترک حضور خواهند داشت.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.