مدال جهانی برای من تعریف شده، فقط طلا می خواهم

۲۱م دیماه ،

دارنده مدال نقره کشتی در المپیک ۲۰۱۲ لندن معتقد است فقط کسب مدال طلای جهان می تواند وی را راضی کند.

صادق گودرزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان  این مطلب افزود: از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ در مسابقات جهانی به ترتیب صاحب  یک برنز و۲ مدال نقره شدم و در بازی های المپیک ۲۰۱۲ نیز روی سکوی دوم ایستادم.

وی ادامه داد:در ۴ سالی که افتخار پوشیدن دوبنده تیم ملی را دارم صاحب ۴ مدال جهانی والمپیک شده ام که رنگ هیچ کدام طلا نیست، به همین سبب اعتقاد دارم که قرار گرفتن روی سکوی مسابقات جهانی برای من تعریف شده و تنها باید به فکر تصاحب خوشرنگترین مدال باشم .

گودرزی دربارهٔ وضعیت فعلی خود گفت:پس از رقابتهای لیگ  اولین اردوی جدی تیم ملی برای حضور در مسابقات جام جهانی آغاز شده که در این مرحله تمرینات پرفشاری را زیر نظر کادر فنی دنبال می کنیم ،در حال حاضر از آمادگی نسبی برخوردار هستم که تا آغاز جام جهانی خود را به وضعیت مطلوب خواهم رساند.

وی در پاسخ به این سوال که با چه هدفی برای مسابقات جام جهانی اعلام آمادگی کرده است گفت:یک سری       برنامه ریزی ها تا آغاز مسابقات جهانی ۲۰۲۴ در ذهن دارم که  برای آغاز کار تصمیم گرفتم در رقابتهای جام جهانی تهران کشتی بگیرم .

آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم کشورمان خاطرنشان کرد:تیم ایران در مسابقات جام جهانی تهران با ترکیبی از جوانان وبا تجربه ها به میدان خواهد رفت که امیدورام بتوانیم از عنوان قهرمانی سال قبل خود دفاع کنیم .


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.