مدال طلای فستیوال بین‌المللی موسیقی ارمنستان برای هنرمند ایرانی

۲۱اردیبهشت،

آرشیو خبرموسیقی کد مطلب: ۲۶۴۶۵     
ارسال به دوست    نسخه چاپی نسخه چاپی   

رازمیک اوهانیان رهبر گروه کر موسسه ارکسترایران موفق شد در فستیوال بین المللی موسیقی ارمنستان در رشته ˝ تنظیم و خلق آثار آوازی˝عنوان مقام اول و مدال طلای ویژه این فستیوال را کسب کند.

یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ساعت ۱۷:۴۸

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی، رازمیک اوهانیان رهبر گروه کر موسسه ارکستر ایران طی مصاحبه ای ،گفت:فستیوال بین المللی موسیقی ارمنستان به مناسبت صدودهمین سالگرد تولد آرام خاچاطوریان و بیست و پنجمین سالگرد زلزله شهر گیومری برگزار شد.
وی افزود: هدف از برگزاری این فستیوال ایجاد زمینه های هنری برای فعالیت های اجرایی ارکسترها و هنرمندان کشورهای مختلف جهان بود.
اوهانیان تصریح کرد: مسئولین این فستیوال به دنبال ارائه موسیقی سنتی و فولکلور در جهت ایجاد حس همبستگی هنری خصوصا درحوزه موسیقی برای نیل به اهداف بشر دوستانه بودند.
این رهبر گروه کر در ادامه گفت: این فستیوال با حضور دست کم ۲۴۱۵ هنرمند از ۳۰ کشور جهان و در رشته های نوازندگی پیانو،سازهای زهی،سازهای بادی( برنجی و چوبی) ،آواز کلاسیک ،ارکستر ملی ،ارکستر فولکلور ،آواز سنتی ،گروه کر،موسیقی پاپ ،ارکستر پاپ ،آهنگسازی،تنظیم آهنگ و خلق آثار آوازی به همراه ارکستر برگزارشد.
اوهانیان ضمن اشاره به روند شرکت در فستیوال بین المللی موسیقی ارمنستان، تصریح کرد:از سوی مسئولین این فستیوال در ۳ بخش از من دعوت رسمی شده بود که آن بخشها عبارتند بودند از ،داوری در بخش ارکسترهای زهی ومسابقات کنسرت مایستر، همراهی پیانو و ارکستر ، حضور به عنوان شرکت کننده در مسابقات تنظیم و خلق آثار آوازی با همراهی ارکستر و بخش آخربه اجرای یکی از آثاراستاد چکناوریان اختصاص داشت.


Loading...


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.