مدال لیاقت بریتانیا به ˝کیت وینستلت˝ اعطاء شد

۰۳م آذر ،

از سوی ملکه بریتانیا

ملکه الیزابت دوم مدال لیاقت بریتانیا را به ˝کیت وینسلت˝، بازیگر سرشناس و شناخته شده انگلیسی اعطاء کرد.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، “کیت وینسلت”، بازیگر سرشناس سینما که با فیلم سینمایی “تایتانیک” ساخته “جیمز کامرون” به شهرت رسید، مدال لیاقت را به پاس خدماتش در زمینه‌ هنر و تئاتر از سوی ملکه الیزابت دوم دریافت کرد.

بنابر این گزارش، “وینسلت” که گفتگو با خبرنگاران کسب چنین افتخار بزرگی را نفس‌گیر خواند، در مراسمی اشرافی در کاخ باکینگهام لندن حضور یافت. این بازیگر سینما و تئاتر در این‌باره گفت: احساس جاذبه بسیار شدید است و شدیدا حس می‌کنی از سوی تمام کشور مورد توجه قرار گرفته‌ای و آنچنان نفس‌گیر است که با چیز دیگری قابل مقایسه نیست.

به نوشته بی‌بی‌سی، ملکه از وینسلت پرسید که چقدر به هنرپیشگی علاقه دارد؟ و او در پاسخ گفت: بازیگری را دوست دارم، اما نه به اندازه‌ مادر بودن، مادری بهترین شغل است. ملکه الیزابت نیز با تایید حرف او گفت: مادر بودن تنها کاری است که اهمیت دارد.

در این مراسم همچنین “گری بارلو”، خواننده موسیقی پاپ نیز مدال لیاقت را به گردن آویخت و گفت: عمیقا برای کسب این نشان افتخار می‌کنم. تا امروز به نظرم واقعی نمی‌آمد.

گفتنی است، “کیت وینسلت” علاوه بر کسب جایزه‌ اسکار بهترین بازیگری در سال ۲۰۰۹ میلادی، تاکنون شش‌بار نامزد دریافت جایزه‌ اسکار نیز شده است. وی همچنین جایزه گلدن گلوب را نیز برای بازی در فیلم‌های “کتاب‌خوان” و “جاده انقلابی” در کارنامه خود دارد.


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.