مدال نقره برای شناگران ایرانی

جام جم آنلاین: تیم ملی شنای ایران در ماده ۱۰۰ آزاد تیمی توانست پس از اندونزی در جایگاه دوم مسابقات شنای جام آزاد مالزی قرار گرفته و به مدال نقره این مسابقات دست یابد.

در مسابقات شنای جام آزاد مالزی که ۲۵۰ شناگر از کشورهای مالزی، اندونزی، قطر، سنگاپور، استرالیا، سریلانکا، هنگ کنگ و هند حضور دارند، تیم ایران در ماده چهار در ۱۰۰ متر آزاد تیمی شامل پوریا مالدار قصری، امیر محمد شجاعی فر، افشین عسگری و محمد بیداریان موفق شد با زمان سه دقیقه و ۵۰ ثانیه و ۲۲ صدم ثانیه پس از اندونزی و بالاتر از تیم میزبان در جایگاه دوم قرار بگیرد و به مدال نقره این مسابقات دست یابد.

بر اساس این گزارش، احمدرضا جلالی نیز در ماده ۴۰۰ متر مختلط انفرادی با زمان چهار دقیقه و۴۴ ثانیه به عنوان چهارمی دست یافت.

در رقابت های روز جمعه این مسابقات، شناگران ایران در مواد ۵۰ متر کرال پشت،۲۰۰ متر آزاد،۲۰۰ متر مختلط انفرادی، چهار در ۲۰۰ متر آزاد تیمی و ۵۰ متر قورباغه به مصاف رقبای خود می روند.

مسابقات شنای جام آزاد مالزی روز پنجشنبه در مجموعه ورزشی بوکیت جلیل شهر کوالالامپور پایتخت مالزی آغاز به کار کرد.

خشایار حضرتی مربی تیم ملی شنای ایران این مسابقات را تمرین خوبی برای تیم ملی شنای کشور دانست و گفت: مسابقات اصلی و با اهمیت خرداد ماه در کشورهای مختلف برگزار خواهد شد.

وی در خصوص کسب مجوز حضور در المپیک لندن برای شناگران ایرانی در این مسابقات نیز گفت: این موضوع بر اساس نتایج این مسابقات نبوده و مبنای آن رکودهایی است که شناگران از خود برجای می گذارند و در پایان مسابقات این موضوع مشخص خواهد شد.

تیم ملی شنای ایران برای شرکت در مسابقات کاپ آزاد مالزی و انتخابی بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن، عازم کوالالامپور پایتخت مالزی شده است.

تیم ملی شنای ایران با هشت شناگر و ترکیبی جوان در رقابت های شنای کاپ آزاد مالزی که از روز ۱۴ تا ۱۶ اردیبهشت در کوالالامپور در حال برگزاری است، شرکت کرده است. محمد بیداریان، احمدرضا جلالی، پوریا مالدار قصری، امیر محمد شجاعی فر، افشین عسگری، آرین اولیایی، آرشام میرزایی و سروش خواجگی شناگران ایران در مسابقات مالزی هستند.

تیم شنای ایران را «یورگ وویت» و خشایار حضرتی به عنوان مربیان و اعضای کادر فنی همراهی می کنند.

این رقابت ها حکم مسابقات ورودی بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن را دارد و نفراتی که بتوانند به رکوردهای اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی شنا (فینا) دست یابند جواز حضور در رقابت های المپیک ۲۰۱۲ لندن را کسب خواهند کرد.(ایرنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.