مدرسان خارجی اولین همایش تئاتر کاربردی حوزه هنری معرفی شدند

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

دو استاد از کشورهای آلمان و امریکا در اولین همایش تئاتر کاربردی حوزه هنری حضور خواهند یافت و کارگاه‌های خود را با عنوان ˝تئاتر برای زندگی˝ و ˝تئاتر درمانی˝ برگزار خواهند کرد.

به گزارش هنرآنلاین، اولین همایش تئاتر کاربردی حوزه هنری، که در قالب برپایی کارگاه‌های مختلف آموزشی از اول تیرماه با حضور هنرجویانی از چهارده استان کشور در شهرهای تهران، یزد، اصفهان، شاهرود، مشهد و زاهدان برگزار شده بود، طی روزهای ۱۸ تا ۲۱ شهریورماه آیین پایانی خود را در تهران جشن می‌گیرد.

در این روزها، کارگاه‌های دوره‌ پیشرفته همایش تئاتر کاربردی نیز با حضور اساتید مجرب بین‌المللی برگزار خواهد شد.

بنا به اعلام خبر دفتر تئاتر کاربردی حوزه هنری، طبق جدول برنامه‌های مرحله‌ نهایی اولین همایش تئاتر کاربردی، دو استاد از کشورهای آلمان و امریکا در این همایش حضور خواهند یافت و کارگاه‌های خود را با عنوان “تئاتر برای زندگی” و “تئاتر درمانی” در پلاتوهای شماره یک و دو حوزه هنری به شرح زیر، برگزار خواهند کرد:

کارگاه «تئاتر برای زندگی»؛ مربی: رعنا گراسر از کشور آلمان، ۱۸ تا ۲۱ شهریورماه؛ صبح ساعت ۹ تا ۱۲ و بعدازظهر ساعت ۱۵ تا ۱۸٫ کارگاه «تئاتر درمانی»؛ مربی: برنت بلر از کشور آمریکا. روزهای ۱۹ و ۲۰ شهریورماه؛ صبح ساعت ۹ تا ۱۲ و بعدازظهر ساعت ۱۵ تا ۱۸٫

همچنین هزینه ثبت نام کارگاه‌ها برای هنرجویان علاقه‌مند نیز برای کارگاه «تئاتر برای زندگی» ۷۰هزارتومان و برای کارگاه «تئاتر درمانی» ۴۰هزار تومان پیش‌بینی شده است.

گفتنی است، اولویت ثبت نام با هنرجویانی خواهد بود که تیرماه ۹۲ در دوره‌های مقدماتی و تکمیلی همایش تئاتر کاربردی حضور داشته‌اند.

لازم به ذکر است، هنرجویان هزینه‌ ثبت نام کارگاه‌های مورد نظر خود را به شماره حساب ۲۰۹۳۹-۵۹۳ بانک تجارت شعبه‌ سمیه‌ غربی، کد ۱۸۰(قابل واریز در تمامی شعب)، به نام معاونت هنری واریز کرده و قبض رسید آن را حداکثر تا یک روز پیش از برگزاری هر کارگاه به دفتر تئاتر کاربردی مرکز هنرهای نمایشی تحویل داده یا تصویر آن را به شماره فکس ۸۸۸۰۴۰۷۰ یا به نشانی الکترونیکی hht.karbordi@gmail.com ارسال کنند.

همچنین شماره‌ تلفن‌های ۸۸۸۹۵۰۵۳ و ۰۹۱۲۷۷۹۲۰۷۸ پاسخگوی سوالات علاقه‌مندان و هنرجویان خواهد بود.
در این همایش علاوه‌ بر کارگاه‌های آموزشی، برنامه‌های دیگری چون اجرای نمایش‌های کاربردی، حلقه‌های گفت‌و‌گو، ارائه تجربه و نشست‌های تخصصی نیز برگزار می‌شود.

تماشاخانه‌ ماه و پلاتوی‌های حوزه هنری در ساختمان مرکز حوزه هنری به نشانی خیابان استاد ‌نجات‌اللهی (ویلا)، خیابان سمیه، نرسیده به تقاطع حافظ، واقع است.

انتهای پیام/۵۲/۵۳


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.