مدرن‌سازی سیستم مدیریت منابع آب کشور

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

معاون فناوری اطلاعات شرکت مدیریت منابع آب ایران با اشاره به حوزه‌های مدرن گفت: بعضی از دریچه‌های آب در کشور از راه دور کنترل می‌کنیم البته تعداد این درچه‌ها بسیار نیست. ما در این دریچه‌ها سنسورهایی را قرار دادیم که هر شش ساعت یک بار اطلاعات دریچه‌ها را به مرکز مورد نظر ارسال می‌کنند و توزیع آب مدیریت می‌شود.
 
علی پرنیان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به علاوه شرکت مدیریت آب ایران به همراه مخابرات سامانه‌ای هوشمند را بوجود آورده که با تمام سامانه‌های منطقه‌ای خود در ارتباط است.
 
او ادامه داد: در بحث خطوط انتقال نیز فعالیت‌هایی را انجام دادیم. در شبکه‌های مدرن حضور فیزیکی بسیار کم، در شبکه‌های نیمه مدرن حضور الزامی و در شبکه‌های سنتی تمام کنترل به دست کارشناسان است.
 
وی در ادامه به خدماتی که این شرکت ارائه می‌دهد اشاره کرد و افزود: شرکت مدیریت منابع آب ایران تامین کننده آب بصورت کلان است. خطوط انتقال آب تا قبل از شهرها در اختیار شرکت ما قرار دارد. شرکت مدیریت منابع ایران ۲۵ خدمت را از طریق سامانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت در اختیار کاربران قرار می‌دهد. درحال حاضر پنج خدمت به کاربران ارائه می‌شود و قرار است تا پایان سال تمامی خدمات را به کاربران ارائه دهیم.
 
پرنیان در پایان اظهار کرد: ما تمام این خدمات را در استان یزد آزمایش کردیم. درحال حاضر منتظریم تا نتایج در شهر یزد بصورت کامل مشخص شود تا پایان سال این ۲۵ خدمت را در اختیاران کاربران تمام کشور قرار دهیم.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.