مدرن تریـن مادر دنیا باشیـد!

به قول مادربزرگ ها؛ بچه داری روز به روز آسان تر می شود چون امکاناتی که در اختیار مادرهاست بیشتر می شود و دیگر لازم نیست بسیاری از کارها به تنهایی و با دست انجام شود. مثلا دیگر لازم نیست مثل گذشته مادرها تمام لباس های کودک را با دست بشویند یا مدام کودک را بغل کنند یا… و بیشتر مادرها هم مدام به دنبال یافتن وسیله هایی هستند که در بچه داری به آن ها کمک کند.

به گزارش ایران ویج ،کافی است گشتی در بازار بزنید تا ببینید وسایل زیادی برای راحتی مادر و کودک یافت می شوند؛ وسایلی که هر کدام کاربردی خاص دارند که موجب صرفه جویی وقت مادر و آسودگی بیشتر برای کودک می شوند و این وسایل باعث می شوند، مادرها بتوانند وقت بیشتری برای توجه به نیازهای خود پیدا کنند.

 

● JANE

با خیال راحت بخوابید

مادرها وقتی کودک شان کنار خودشان نخوابیده باشد، هزار نگرانی دارند؛ این که مبادا کودک بیدار شود و صدای گریه اش شنیده نشود یا این که مبادا اتاق کودک خیلی سرد یا گرم باشد و… اما با این وسیله دیگر خیال تان راحت است، این «واکی تاکی» دماسنج دار صفحه نمایش دیجیتال دارد که می توانید آن را به گونه ای تنظیم کنید که با گریه های نیمه شب کوچولوی تان فعال شود. علاوه بر این ها، می توانید دمای اتاق او را نیز مرتب از راه دور چک کنید.

حدود قیمت: ۲۰۰ هزارتومان

 

 

● GRACO GUSTAV

تاب جادویی

همه بچه ها عاشق تاب بازی هستند اگر کسی آن ها را هل بدهد می توانند ساعت ها روی تاب بنشینند اما مهم این است که کسی وقت کافی داشته باشد که مرتب آن ها را هل بدهد ولی این تاب برقی با صندلی راحتی ویبره دار موزیکالش، می تواند حسابی خیال شما را راحت کند. صندلی آن برای نوزادان یک روزه تا ۹ ماهه قابل استفاده است و می توان آن را در ۴حالت تنظیم کرد تا کودک کاملا سرگرم شود.

حدود قیمت: ۲۵۰ هزار تومان

 

 

● Mattel Swing & Seat

اگر می خواهید نوزادتان گریه نکند

اگر کودک شما مدام گریه می کند و می خواهد او را بغل کنید، شاید این وسیله کمی او را آرام کند. کافی است کودک را درون این دستگاه قرار دهید و دکمه حرکت آن را بزنید تا آرام کودک شما تاب بخورد و همزمان با تاب خوردنش موسیقی پخش شود، سرعت تاب در ۵ حالت مختلف تنظیم می شود و تا زمانی که نوزاد نمی تواند راه برود، کاملا برای آرام کردن کودک مناسب است.

حدود قیمت: ۲۹۰ هزار تومان

 

● Baby move

اینقدر کوچولو را نپوشانید!

یکی از نگرانی های بسیاری از مادرها سرما خوردن کودک شان است تا جایی که بسیاری از مادرها ترجیح می دهند تا حد ممکن اتاق را گرم کنند تا مبادا کودک سرما بخورد اما می توان با داشتن دماسنج و رطوبت سنجی دیجیتال برای اتاق کودک دمایی معتدل و مناسب فراهم کرد، این وسیله دارای سنسور الکترونیکی برای نمایش دائم دما و رطوبت است و توانایی ضبط دما و رطوبت را دارد، همچنین درجه آن هم روی سانتی گراد تنظیم می شود و هم روی فارنهایت.

حدود قیمت: ۲۰ هزارتومان

 

● BABYMOOV

برای درست کردن غذای کوچولو

درست کردن غذا برای کودکان مهارت ویژه ای می خواهد تا خاصیت مواد غذایی کاملا حفظ شود و مواد مفید خود را از دست ندهد. این دستگاه غذاساز مخصوص کودک قابلیت پخت غذا(گوشت، سبزی ها و…) با حفظ ویتامین در ۱۰ دقیقه را دارد. علاوه بر این، می تواند شیر را هم گرم و استریل کند.

حدود قیمت:۱۶۰ هزار تومان

 

● PHILEX

از راه دور کودک تان را کنترل کنید

زمانی که کودک تان خوابیده است، فرصت مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد تا کمی به امور شخصی یا منزل بپردازید اما حتی در زمان خواب فرزندتان، شما باید مراقب او باشید. دستگاه های مراقبتی شما را در این امر یاری می رساند. با این دستگاه می توانید علاوه بر شنیدن صدای کودک تان، او را هم ببینید. شما می توانید از دستگاه مراقبتی تصویری برای کنترل و محافظت از بچه ها و خارج نشدن آن ها از در منزل استفاده کنید.

حدود قیمت: ۱۸۰ هزار تومان

 

● OMRON Eco Temp

وسیله ای که هر مادری باید داشته باشد

پزشکان همیشه توصیه می کنند، تب کودکان را باید جدی گرفت چون درصورت بی توجهی ممکن است عواقب جدی به همراه داشته باشد، به همین دلیل در هر خانواده بچه دار باید حتما یک وسیله تب سنج وجود داشته باشد تا بتوان در مواقع ضروری از آن استفاده کرد، مسلما یک تب سنج دیجیتال می تواند بسیار دقیق تر از انواع معمولی باشد. این دستگاه قابلیت سنجش دمای بدن از طریق دهان، زیر بغل یا مقعد را داراست و در حداکثر زمان ۶۰ ثانیه میزان دمای بدن را نشان می دهد، علاوه بر این، ضد آب مجهز به زنگ هشدار هم است.

حدود قیمت: ۱۳ هزار تومان

 

● Fisher Price i Glide Cradle ‘n Swing

یک پرستار برای خواباندن نوزاد

این وسیله برای خواباندن کودک ایده آل است، دستگاه تنظیماتی دارد تا در جهت های مختلف حرکت کند و کودک را آرام نگه دارد. مثلا یک تنظیم آن به گونه ای است که کودک بخوابد، تنظیم دیگر همانند تاب جلو و عقب می رود تا کودک سرگرم شود، در مجموع ۶ سرعت مختلف، ۸نوع موسیقی، ۲ حالت خوابیدن و اسباب بازی هایی برای سرگرمی بیشتر کودک دارد. این وسیله هم با باتری کار می کند و هم به طور مستقیم به برق وصل می شود.

حدود قیمت: ۶۰۰ هزارتومان

 

● Moulinex

نگران آلودگی شیشه شیر نباشید

شیشه نوزاد از آن وسیله هایی است که شست وشو و تمیزی آن در سلامت کودک نقش زیادی دارد و معمولا مادرها هم در این زمینه وسواس زیادی دارند. بدون شک بودن یک دستگاه استریلیزه کننده شیشه می تواند حسابی برای مادران کمک کننده باشد. این دستگاه قابلیت استریلیزه کردن ۶ شیشه را همراه با قطعات همراه آن داراست تا با خیال راحت در آن ها شیر و قنداق بریزید و استفاده کنید.

حدود قیمت: ۶۰ هزار تومان

 

● JANE

اگر کودک تان سرما خورده است

در این روزهای سرد که در همه خانه ها دستگاه های گرمایشی روشن است، گذاشتن یک بخور مرطوب کننده هوا در اتاق کودک می تواند تنفس او را آسان تر کند و اگر هم سرما خورده باشد در بهبود او موثر است، این دستگاه بخور گرم تا ۳ لیتر ظرفیت دارد و می تواند به مدت ۱۲ ساعت هوای اتاق را کاملا مرطوب نگه دارد و این دستگاه انرژی زیادی مصرف نمی کند و زمانی که سطح آب دستگاه به حداقل می رسد خودبه خود خاموش می شود.

حدود قیمت: ۸۵ هزار تومان

منبع : سیب سبز

» بهداشت و سلامت

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.