مدعیان از سرنوشت صدام عبرت بگیرند

جام جم آنلاین: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مدعیان خاک ایران از سرنوشت صدام عبرت بگیرند گفت: ادعای تملک بر جزایر سه‌گانه و خلیج فارس ‌عملی ناپسند و غیرقابل پذیرش است.

محسن رضایی ظهر امروز در جمع مردم تبریز در مصلای امام خمینی(ره) این شهراظهارداشت : اینکه دولتی به راحتی بیاید و اعلام کند این جزایر متعلق به آنهاست یا با تغییر نام خلیج فارس درصدد تصاحب آن باشند، خیالی خام است که ملت ایران با درس بزرگی که به صدام داد ثابت کرد به احدی اجازه نخواهد داد تا حق وی را نادیده بگیرد.

وی در ادامه به حقوق ملت ایران اشاره کرد و افزود: این دسته از تحرکات برخی دول دست‌نشانده در منطقه دسیسه دشمن برای تضعیف ایران اسلامی است اما دشمن و سرکرده آن آمریکا باید بداند ایران از حق مسلم خود در هیچ زمینه‌ای کوتاه نخواهد آمد.

 دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: به نظر می‌رسد به زانو درآوردن صدام درس عبرتی برای همه شد تا خیال خام تصاحب حق و سرزمین ایران اسلامی را به ذهن خود خطور ندهند و همانطور که شاهدیم امروز ایران با اقتدار در تمام زمینه‌ها از چنان صلابتی برخوردار است که دوست و دشمن به آن اذعان دارند.

وی در ادامه به احساس مسئولیت و مقابله با توطئه دشمنان اسلام به خصوص رژیم صهیونیستی توسط مردم تبریز اشاره کرد و افزود: ملت آذربایجان‌شرقی به دنبال توطئه اخیر دشمن در باکو برای تحریک احساسات مسلمانان و انحراف افکار عمومی با به راه‌انداختن جشن و رژه یوروویژن همچنین رژه همجنس‌بازان چنان قاطعیت و عملکردی از خود نشان داد که دولت آذربایجان ناچار به عقب‌نشینی شد.

رضایی یاد آورشد: پاسداران ایران اسلامی و به خصوص خطه آذربایجان در تمام دوران‌های تاریخی کشور چه در زمان انقلاب و چه در دوران هشت سال دفاع مقدس و حتی امروز در عرصه‌های سازندگی با همه وجود از اسلام و انقلاب دفاع کرده و خاطرات زیادی از فداکاری‌های آنها در ذهن ضبط و ثبت شده است.(فارس)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.