مدعیان تروریست پشت صحنه ترور را طراحی می کنند

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار سیاسی ایرنا، ‘علی لاریجانی’ در گردهمایی بزرگ ائمه جمعه و جماعات و مبلغین استان مازندران افزود:روزگذشته برخی از مسئولین نظامی سوریه از جمله وزیر دفاع و مشاور رییس جمهوری ترور شده اند و برخی از رجال امنیتی دیگر نیز مجروح شده اند ولی اظهارات کشورهایی همچون آمریکا، آلمان، فرانسه و انگلیس طی ۱۲ ساعت گذشته نشانگر آن است که آنها نه تنها ترورها در سوریه را محکوم نکرده اند بلکه این اقدامات را نشانه تغییرات در سوریه تلقی می کننند.

وی با اشاره به این که منطق آنها بر تروریسم خوب و بد بنا شده است، گفت: آنها به دنبال آشفته سازی در سوریه و به دنبال تاثیر گذاری در جلسه شورای امنیت بوده اند و حتی یک موضع گیری نسبت به محکومیت ترورها نداشته اند.

رییس قوه مقننه با اشاره به کشتار مسلمانان در میانمار نیز گفت: آنها رسما اعلام می کنند که مسلمانان در حال کشته شدن هستند و چگونه است که کشورهای مدعی حقوق بشر این اقدامات را محکوم نمی کنند و تلاش دارند که با قتل عام مسلمانان، آنان را وادار به ترک میانمار کنند.

لاریجانی با اشاره به این که امروز یک دوره توحش مدرن را در صحنه بین المللی تجریه می کنیم، گفت: این توحش و درندگی آنان همانند اقدامات گذشته شان است و باید بشناسیم دشمن از چه استراتژی استفاده می کند تا آن را علاج کنیم.

ادامه دارد….

سیام**۱۰۵۳** ۱۴۱۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۷۶۰۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.