مدعیان حقوق بشر مقابل کشتار مسلمانان میانمار سکوت کرده اند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر تزکیه و پاک‌بودن را از شرایط روزه‌داران واقعی دانست و ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: روزه‌دار واقعی باید از گذشته خود توبه کند، با همه وجودش روزه بگیرد و اهل مسجد و اهل دعا باشد.

امام جمعه بوشهر به ترفندهای دشمنان و تحریم‌های اقتصادی آنها علیه نظام اشاره کرد و بیان داشت: دشمنان سعی دارند با جنگ روانی و اقتصادی دشمن علیه کشور ما به اهداف خود یعنی اختلاف مردم و مسئولان دامن بزنند که به این هدف خود نخواهند رسید.

وی با اعلام حمایت از حزب‌الله، حماس و دولت سوریه، تصریح کرد: کشورهای اسلامی به‌ جای مبارزه با مراکز فساد و استعمار، با کشورهای غربی علیه دولت سوریه همگام شده‌اند ولی ما حمایت خود را از حزب‌الله، حماس و دولت سوریه اعلام می‌کنیم.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه کشورهای مسلمان خط مقدم مبارزه را گم کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مبارزه رژیم صهیونیستی  خط مقدم است و همه کشورهای مسلمان باید در این مورد هوشیار باشند.

آیت‌الله صفایی بوشهری اذعان داشت: برخی کشورهای مسلمان دچار انحراف شده اند ولی جمهوری اسلامی مصمم‌تر از همیشه در برابر تمامی رژیم کفر، استعمار و استکبار ایستادگی می‌کند.

وی با اشاره به قتل مسلمانان میانمار، ضمن محکوم کردن این اقدامات ادامه داد: سازمان‌های مدعی حقوق بشر در قبال کشتار ۲۰ هزار مسلمان میانمار سکوت کردند.

آیت‌الله صفایی بوشهری ضمن تقدیر از مسئولان سازمان بهزیستی و تامین اجتماعی به خاطر ارائه خدمات ویژه و موثر به مددجویان افزود: خدمات بسیار خوبی از سوی تامین اجتماعی و بهزیستی به مددجویان تحت پوشش ارائه می‌دهند.

وی خواستار برنامه‌ریزی مناسب برای حل مشکلات این قشر شد و اضافه کرد: مسئولان باید با برنامه‌ریزی مطلوب با تولید پروژه‌های نوین زمینه را برای خدمات‌رسانی بیشتر به آنها مهیا سارند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.