مدل‌های مینیاتوری کلاس اس

۱۲ تیرماه ۱۳،

مدل‌های مینیاتوری کلاس اس

Bookmark and Share

کلاس اس برای مرسدس بنز بسیار مهم است. این کارخانه ادعا می‌کند این مدل لوکس‌ترین خودروی جهان است و برای هر سلیقه‌ و نیازی یک مدل اس ساخته است. 

این هفته در نمایشگاه فرانکفورت قوی‌ترین مدل کلاس اس با قدرت ۵۸۵ اسب بخار در کنار کم مصرف‌ترین مدل آن با مصرف سوخت تنها ۳.۳ لیتر در هر صد کیلومتر نمایش داده شد. تعدد مدل‌های مختلف این کلاس به اینجا محدود نمی‌شود و کارخانه آلمانی سه نمونه مینیاتوری هم از مدل اس ۵۰۰ به بازار عرضه کرده است. 

در ساخت این مدل‌ها به اندازه مدل واقعی دقت شده است. وظیفه ساخت هر اندازه از این مدل‌ها به یک کارخانه مدل‌ساز سپرده شده است. مدل ۱:۱۸ توسط کارخانه معتبر نورو (Norev) تولید می‌شود. این مدل‌ دست ساز است و در ساخت آن از ۱۴۵ قطعه استفاده شده است. درهای ماشین، صندوق عقب و کاپوت جلوی آن باز می‌شود. فاصله بین دو محور آن حدود ۲۹ سانتی‌متر است و تمام جزییات داخل خودرو شبیه سازی شده است. به خریداران این مدل کوچک یک جفت دستکش مرسدس بنز هم داده می‌شود تا هنگام به دست گرفتن این خودرو آسیب نبیند.

مدل ۱:۴۳ توسط کارخانه شوکو ساخته شده است. طول این خودرو حدود ۱۲ سانتی‌متر است و از ۵۵ قطعه با دست ساخته می‌شود. این مدل هم در سه رنگ و با رعایت تمام جزییات در داخل خودرو ساخته شده است.

کوچترین مدل در ابعاد ۱:۸۷ و با طول حدود شش سانتی‌متر ساخته شده است. این مدل‌ها در موزه‌ و نمایندگی‌های مرسدس بنز و از طریق فروشگاه اینترنتی این کارخانه فروخته می‌شود. گرانترین مدل در آلمان ۸۰ یورو است. مدل‌های ۱:۴۳ و ۱:۸۷ به ترتیب با قیمت ۳۰ و ۱۶ یورو فروخته می‌شود. 

برچسب ها : مرسدس بنز کلاس اس | مدل‌های مینیاتوری | تاریخ : ۲۰۲۴/۰۹/۱۳
  • استفاده از مطالب و تصاویر این پایگاه اینترنتی تنها با ذکر منبع و لینک به “سایت خودرو” مجاز است


www.khodroreview.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.