مدل‌های نوین سبک‌سازی ساختمان‌ها

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/برای اولین بار اجلاس فناوری و ساختمان روز پنجم بهمن‌ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صداوسیما برگزار شد.

به گزارش ممتاز ؛ مهندس خشایار تمدن، عضو هیات مدیره شرکت کالوپ با بیان این مطلب، گفت: یکی از مهم‌ترین تکنولوژی‌های تولیدی در صنعت ساختمان‌سازی تولید محصولات تازه HSS (مقاطع فولادی سازه‌های ساختمانی و صنعتی) است که می‌تواند به‌ویژه در انبوه‌سازی و احداث شهرهای تازه سرعت ساخت مسکن را به‌طور قابل ملاحظه‌ای، کاهش دهد.وی ادامه داد: این سازه‌ها در مقابل زلزله بسیار مقاوم بوده و حتی در کشور زلزله‌خیزی مانند ژاپن از این تکنولوژی برای کاهش خسارات وارده به ساختمان‌ها در اثر وقوع زلزله و حتی آتش‌سوزی استفاده می‌شود.
عضو هیات‌مدیره شرکت کالوپ تصریح کرد: تکنولوژی ساخت این مقاطع تازه فولادی از کشورهای آمریکا و ژاپن وارد کشور شده است و در این زمینه در داخل کشور به خودکفایی رسیده‌ایم و حتی گواهینامه‌های فنی این تولید ملی نیز از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی اخذ شده است. تمدن با بیان اینکه استفاده از این سازه‌ها در ساختمان کاملا اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه است و می‌تواند قیمت تمام‌شده ساخت‌وساز را تا ۴۵ درصد کاهش دهد، اظهار کرد: استفاده از مقاطع فلزی توخالی انقلابی در ساختمان‌سازی ایرانی ایجاد خواهد کرد.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. جمشید استادی:

    خیلی خوب است خواهش می کنم بیشتر توصیح داده شود توام با شکل برای من نیز بفرستید جون موضوع پایان نامه من طرحها ومصالح نوین می باشد من دانشجوی رشته ارشد خاک وپی می باشم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.