مدل ارزان گوشی اپل با نام iPhone 5C از ماه آینده تولید می گردد

گردآوری شده توسط گروه فن آوری اطلاعات ممتاز نیوز

شرکت SPIGEN که وظیفه تولید بدنه گوشی‌ هوشمند آیفون را برعهده دارد و از شرکای اپل محسوب می‌شود، سری تازه بدنه‌ و سیستم محافظ نمایشگر لمسی گوشی هوشمند iPhone 5C را عرضه کرد.

این اقدام جدی‌ترین تاییدیه محسوب می‌شود که بر اساس آن می‌توان گفت اپل قصد تولید مدل ارزان گوشی هوشمند خود با نام iPhone 5C را دارد و به عبارت دیگر از هم‌اکنون می‌توان کاملا امیدوار بود که این محصول وجود خارجی دارد. پیش‌بینی شده است که شرکت اپل ماه آینده از این محصول به همراه مدل دیگر گوشی هوشمند آیفون موسوم به iPhone 5S رونمایی کند.

شرکت SPIGEN همچنین تعدادی تصاویر منتشر کرده است که بدنه گوشی هوشمند iPhone 5C را به طور کامل نشان می‌دهد. این تصاویر به صورت کاملا واضح تهیه شده‌اند و در آن‌ها مشخص شده است که این محصول از نظر شکل ظاهری شبیه به iPhone 5 است.

اگر گزارش‌های انتشار یافته در این زمینه درست باشند، “تیم کوک”(Tim Cook) مدیرعامل اپل به همراه اعضای هیئت مدیره این شرکت مدل تازه گوشی هوشمند آیفون را ماه آینده در تاریخ ۱۰ سپتامبر معرفی می‌کنند.

همچنین اگر گزارش‌های انتشار یافته از سوی منابع آگاه اطلاعات دقیقی ارایه داده باشند، فروشگاه اینترنتی آمازون از تاریخ ۲۰ سپتامبر فروش این گوشی هوشمند تازه را آغاز خواهد کرد.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.