مدل مفهومی Chery TX برنده جایزه نمایشگاه خودرو ژنو

۳۱فروردین۱۳،

«مجله ماشین» – خودروی مفهومی chery tx محصول خودروسازی چری چین در هشتاد و سومین نمایشگاه بین المللی خودرو ژنو با طراحی مفهومی پیشرفته خود تحسین متخصیص و داوران جهانی را کسب کرده و به دنبال عملکرد بهتری که نسبت به دیگر خودروهای مفهومی از کشورهایی همچون آمریکا، ژاپن و  میزبان اروپائی این نمایشگاه از خود نشان داد، جایزه “بهترین خودروی مفهومی سال” را از آن خود کرد.
این موفقیت، بزرگترین جایزه بین المللی در زمینه طراحی خودرو می باشد که خودروسازان چینی تا امروز موفق به دریافت آن گشته اند و به سبب دقت ویژه ی زیبائی شناسی این استاندارد معتبر در صنعت طراحی اروپا، کسب جایزه” بهترین خودروی مفهومی سال” جایگاه جهانی معتبری را برای ” طراحی چین” و در پی آن ” ساخت کشور چین” در صنعت خودروسازی این کشور به دنبال خواهد داشت.

 

 

طراحی خودرو chery tx از طبیعت الهام گرفته است و جزئیات به کار رفته در طراحی این مدل مفهومی، الهام بخش ریتم و حرکت آب در طبیعت می باشد. طراحان این خودرو به دنبال دستیابی به طرحی از هماهنگی بین انسان و طبیعت این مدل را ارائه کرده اند.
بر اساس car auto design news پایگاه اینترنتی معتبر بین المللی طراحی خودرو، جایزه بهترین طراحی خودرو در سال ۲۰۱۲ شامل دو بخش می باشد. ” بهترین خودروی تولید انبوه شده در سال” که  خودروسازی bmw آن را به دست آورد و ” بهترین خودروی مفهومی سال” که خودروسازی chery آن را کسب کرد.
به گفته huaqiong سخنگوی شرکت چری، مدل مفهومی chery tx اولین خودروی مفهومی طراحی شده در این شرکت می باشد که  بر اساس تازهترین طراحی های مفهومی و استانداردهای بین الملی پس از تحولات همه جانبه در chery ارائه شده است و  نشان دهنده ی اصلاحات این خودروسازی در زمینه طراحی مفهومی و فرایند ها و از همه مهمتر سیستم r & d   در chery می باشد.

پایان خبر/

تاریخ ارسال : سه شنبه ۳ اردیبهشت
ساعت ارسال : ۱۷:۵۵


Machinemag.com News
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.