مدیرعامل سازمان زیباسازی: به خاطر ترافیک امروز خیابان ۱۷ شهریور عذرخواهی می‌کنم

isna-13.jpg

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با عذرخواهی از شهروندان در خصوص ترافیک صبح شنبه در خیابان ۱۷ شهریور تاکید کرد: از پنجم مهرماه در خصوص بستن این محور اطلاع‌رسانی شده و جلسات لازم برگزار شده است.

دکتر سید محمدجواد شوشتری در گفت‌وگو با خبرنگار «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اینکه پروژه پیاده‌راه محور ۱۷ شهریور از میدان امام حسین (ع) تا میدان شهدا از اسفند سال گذشته کلید خورده است، افزود: از سوم خرداد ماه سال جاری کف‌سازی این محور آغاز شده و چهارراه به چهارراه جلو رفته‌ایم.

وی با اشاره به نصب بنر در تمامی چهارراه‌های مسیر و توزیع پنج هزار بروشور در این خصوص گفت: جلساتی با مغازه‌داران، اهالی محل، روحانیون مساجد، شورایاری‌ها و … در این خصوص برگزار شده و ساکنان این منطقه از حدود چهار ماه قبل در جریان این پروژه قرار گرفته‌اند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اشاره به اینکه قطعه آخر این مسیر حد فاصل خیابان شهبازی تا میدان شهدا بوده است، گفت: در نظر داشتیم باغ مربوط به اداره برق را در این خصوص تملک کنیم که متاسفانه این کار عملی نشد و مجبور شدیم تا با توجه به دوطرفه شدن خیابان پیروزی، میدان شهدا را مسدود کنیم که در این خصوص نیز از پنجم مهرماه اعلام کرده بودیم که قرار است از دهم مهرماه این مسیر بسته شود.

وی با اشاره به اینکه نظر مسوولان زیباسازی شهرداری تهران، انسداد این محور در شب جمعه بود، گفت: بنا به دلایل فنی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران، انسداد این محور تا امروز به تعویق افتاد و عملا از نیمه شب گذشته این مسیر مسدود شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه مسیرهای جایگزین اتوبوسرانی مشخص شده و مسیرهای جایگزین برای تردد نیز با بنرهای لازم تعیین شده است، ضمن عذرخواهی مجدد از شهروندان، از همکاری خوب پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران و شهرداری‌های مناطق ۱۲ و ۱۳ در این خصوص تقدیر کرد و اظهار امیدواری کرد که ساخت قطعه آخرین مسیر هر چه سریعتر به اتمام برسد تا مزاحمتی که برای شهروندان در این محدوده ایجاد شده است، هر چه سریعتر برطرف شود.

شوشتری خاطرنشان کرد: قطعا رانندگان روز یکشنبه با آگاهی کامل از انسداد خیابان ۱۷ شهریور حد فاصل میدان امام حسین (ع) تا میدان شهدا از مسیرهای جایگزین استفاده خواهند کرد و شاهد ترافیک امروز نخواهیم بود.

سرکلانتر شرق راهور تهران بزرگ مسیرهای جایگزین برای تردد در خیابان ۱۷ شهریور را اعلام کرد

سرهنگ ترابیان، سرکلانتر شرق راهور تهران بزرگ نیز مسیرهای جایگزین در پی بسته شدن خیابان ۱۷ شهریور محدوده میدان شهدا تا میدان امام حسین (ع) برای ایجاد پیاده‌راه را اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه از صبح شنبه خیابان ۱۷ شهریور حد فاصل میدان شهدا تا میدان امام حسین (ع) به منظور احداث پیاده‌راه مسدود شده است به ایسنا گفت: صبح امروز در مقطعی شاهد بار ترافیکی در معابر منتهی به این مسیر بودیم، اما هم‌اکنون وضع ترافیک عادی شده است.

وی به مسیرهای جایگزین اشاره کرد و گفت: بر این اساس افرادی که از غرب به شرق خیابان انقلاب قصد ورود به خیابان ۱۷شهریور را دارند می‌توانند از زیرگذر خیابان دماوند به سمت شرق و از تقاطع ایرانمهر وارد خیابان منتظری، تقاطع خشکبارچی، خیابان محوی و پیروزی به سمت غرب و پس از آن خیابان شکوفه تقاطع دولاب و ۱۷ شهریور به سمت جنوب ادامه مسیر دهند.

سرکلانتر شرق راهور تهران بزرگ تاکید کرد: افرادی که شرق به غرب خیابان دماوند در حال تردد بوده و قصد دارند وارد خیابان ۱۷ شهریور شوند نیز باید از تقاطع ایرانمهر وارد خیابان منتظری شده و ادامه مسیر دهند.

وی افزود: افرادی که قصد دارند از شرق به غرب پیروزی وارد خیابان ۱۷شهریور شوند نیز با توجه به اینکه میدان شهدا به سمت جنوب بسته است، باید وارد خیابان شکوفه و پس از آن خیابان ۱۷ شهریور به سمت جنوب شده و ادامه مسیر دهند.

سرکلانتر شرق راهور تهران بزرگ در خصوص افرادی که قصد دارند از جنوب به شمال ۱۷ شهریور به سمت میدان امام حسین (ع) تردد کنند نیز به ایسنا گفت: بر این اساس این افراد باید از خیابان شکوفه به داخل خیابان افروز و پس از آن خیابان شهبازی، خیابان منتظری، خیابان اقبال، خیابان دماوند و میدان امام حسین (ع) بروند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.