مدیرکل ساخت و توسعه زیرساخت های حمل و نقل شمال شرق کشور منصوب شد

سه شنبه ۳ مرداد – ۰۵:۴۲:۳۱ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

با حضور معاون وزیر؛

بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- باحضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیرساخت های حمل و نقل کشور، مدیرکل نمایندگی منطقه شمال شرق این شرکت منصوب شد.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، با حضور مهندس احمد صادقی معاون وزیر راه و شهرسازی، مهندس حسین کلهر به عنوان مدیرکل جدید اداره ساخت و توسعه زیرساخت های حمل و نقل منطقه یک کشور جایگزین محمد پارسا شد.
صادقی در این جلسه گفت: در طول دولت های نهم و دهم خدمات بسیار چشمگیری در بخش زیر ساخت های حمل و نقل انجام شده که رشد و توسعه کشور را به دنبال داشته است.
وی به آمار پروژه های در حال اجرا در بخش حمل و نقل در کشور اشاره کرد و گفت: در حالیکه در کل کشور تا کنون ده هزار کیلومتر راه آهن وجود داشته، در حال حاضر ۱۰هزار و ۴۰ کیلومتر مسیر ریلی در حال احداث است؛ ضمن اینکه در کنار هزار و ۲۰۰ کیلومتر آزادراه موجود، ۳ هزار و ۲۰۰ کیلومتر آزادراه جدید نیز در حال احداث است.
معاون وزیر راه و شهرسازی دوره فعلی را دوره طلایی در فعالیت های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور عنوان کرد و افزود: ۲۸ هزار کیلومتر شبکه آزادراه، بزرگراه، راه اصلی و راه آهن در گستره کل کشور توسط این شرکت در حال احداث است، در حالیکه هزار و ۸۰۰ کیلومتر جاده و راه آهن که در سال گذشته به بهره برداری رسیده ۲۵ استان را به شبکه کشوری متصل کرده است و این آمار تا پایان دولت دهم افزایش خواهد یافت.
مدیرکل شرکت ساخت و توسعه زیر بنای حمل و نقل کشور ضمن تقدیر از تلاش ها و زحمات مهندس پارسا، اقدامات وی در مدت ده ماهه تصدی این سمت را مورد تقدیر قرار داد و گفت: علاوه بر انجام کار بزرگ انتقال مقر اداره کل از تهران به مشهد، جهش پیشرفت پروژه های بزرگ راهسازی در شمال شرق کشور نیز از مهمترین نکات کارنامه عملکرد وی بوده است.
مهندس محمدرضا قاسمی قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی خرسان رضوی نیز در این جلسه فرصت خدمت به خلق را فرصت مغتنم و البته کوتاه مدت دانست و افزود: فرصت خادمی امام رضا (ع) و خدمت به زائران بارگاه ملکوتی آن حضرت، موقعیتی است که نصیب افراد معدودی می شود؛ لذا همه ما باید از این فرصت جهت پربار نمودن توشه آخرت خود بهره ببریم.
وی ضمن قدردانی از زحمات مهندس پارسا، از حمایت و همکاری مجموعه اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با مدیرعامل جدید خبر داد.
محمد پارسا نیز در سخنان کوتاهی ضمن قدردانی از همکاری کارکنان اداره کل ساخت و توسعه زیرساخت های منطقه یک کشور، حل مشکل قراردادهای آزمایشگاه مکانیک خاک، پیشرفت ۹۵ درصدی کنارگذر بجنورد، پیشرفت چشمگیر پروژه احداث محور بجنورد- جنگل گلستان و انتقال دفتر اداره کل به مشهد را از مهمترین اقدامات خود عنوان کرد.
مهندس کلهر نیز با ابراز خوشحالی از فرصت خدمت به زائران و مجاوران امام رضا (ع)، گفت: امیدوارم در سایه حمایت و همکاری های مسئولان راه و شهرسازی خراسان رضوی و دستگاه های زیرمجموعه شورای مسکن و حمل و نقل استان، بتوانیم پروژه های در حال اجرا را به ثمر برسانیم.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۳۱۵۴۳۵۵۱۸۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.