مدیرمسئول «بامداد» تفهیم اتهام شد

1_1288720051.jpg

اتهامات تشویش اذهان عمومی و توهین به مقامات رسمی با حضور مدیرمسئول روزنامه «بامداد» در شعبه ۹ بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه به وی تفهیم شد.

مرتضی شاه‌کرمی مدیرمسئول روزنامه بامداد در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره علت احضارش به دادسرای فرهنگ و رسانه گفت: علت حضورم در دادسرا درج بیانیه جمعی از طلاب حوزه علمیه قم خطاب به جامعه مدرسین مبنی بر عدم حمایت از کاندیداتوری علی لاریجانی در انتخابات ریاست‌جمهوری بود.

وی با بیان یانکه این مطلب به نقل از برخی سایت‌ها و خبرگزاری‌های رسمی در روزنامه بامداد چاپ شده بود، افزود: چندی پیش روزنامه بامداد به همین علت به طور موقت توقیف شد و امروز در شعبه ۹ بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه اتهاماتی مانند تشویش اذهان عمومی و توهین به مقامات رسمی به من تفهیم شد.

شاه‌کرمی اظهار کرد: آخرین دفاعیات در برابر این اتهامات از سوی من ارائه شد و امیدواریم به زودی توقیف روزنامه برطرف شود زیرا ما در چارچوب نقد، مطلبی را چاپ کرده‌ایم و اساسا خود را مجرم نمی‌دانیم.

مدیرمسئول بامداد ابراز امیدواری کرد که هرچه سریع‌تر سوء تفاهم ایجاد شده برطرف شود و روزنامه بامداد در عرصه اطلاع‌رسانی به کار خود ادامه دهد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.