مدیریت آب کشور بدون ابتکار عمل

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

معاون امور آب و آبفای وزارت نیرو در بیست و چهارمین گردهمایی مدیران ارشد آب کشورگفت: ابتکار عمل در شرایط فعلی، از مدیریت آب کشور گرفته شده و اقتدار لازم را نداریم و این امر باید با بسیج ، همه ظرفیت ها و بهره گیری از دیدگاه های کارشناسان داخل و خارج از وزارت نیرو، رفع شود.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران رحیم میدانی معاون امور آب و آبفای وزارت نیرو گفت: تا زمانی که نتوانیم عموم مردم را نسبت به مسائل و وضعیت آب کشور آگاه و برای مدیریت آب از آنان بهره بگیریم، گام مهمی برای اصلاح مشکلات موجود برداشته نمی شود.

میدانی بابیان اینکه مدیریت آب کشور، وظیفه پیچیده و مهمی است افزود:مباحث نرم افزاری و مدیریتی، به مراتب از موضوعات سازه ای سخت تر و پیچیده تر می باشند.

وی در ادامه بر لزوم ارتقای آگاهی های مخاطبان عام و خاص بخش آب دربارهٔ وضعیت حساس و شکننده موجود در این بخش تأکید کرد و گفت: اگاهی اشخاص از مسائل بغرنج آب، پشتوانه ای برای ما است.

میدانی افزود: ابتکار عمل در شرایط فعلی، از مدیریت آب کشور گرفته شده و اقتدار لازم را نداریم و این امر باید با بسیج ، همه ظرفیت ها و بهره گیری از دیدگاه های کارشناسان داخل و خارج از وزارت نیرو، رفع شود.

معاون امور آب و آبفای وزارت نیرو سپس از مدیران ارشد آب کشور درخواست کرد: به منظور مرور و تأملی در کارها و اقدامات قبل بخش آب و اصلاح روندها و امور وجود، سریعا” در اهداف سدها و شبکه های آبیاری و زهکشی در دست مطالعه و اجرا، بازنگری صورت گیرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.