مدیریت دانلودها در مک

جام جم آنلاین: تمامی سیستم‌های‌عامل‌ ابزارهایی را به‌طور پیش‌فرض برای مدیریت دانلود فایل‌ها از اینترنت در اختیار شما قرار می‌دهد، اما این ابزارها نمی‌تواند پاسخگوی نیاز کاربران باشد و به همین دلیل نرم‌افزارهای مختلفی برای این کار طراحی شده است که Folx یکی از آنهاست.

نرم‌افزار Folx ابزاری جهت مدیریت دانلودها در سیستم‌عامل مک است که برخلاف دیگر نرم‌افزارهای مدیریت دانلود که امکانات و ابزارهای بسیار زیادی را در خود جای می‌دهد و در مواردی موجب سردرگمی کاربران می‌شود، تنها ابزارهای موردنیاز برای مدیریت فایل‌های دانلودی را در خود جای داده است و با روش کار بسیار ساده، شما را قادر می‌سازد براحتی فایل‌های موردنظرتان را از سایت‌های مختلف دانلود کنید.

تمام کاری که برای دانلود یک فایل از اینترنت توسط این برنامه ‌باید انجام دهید، این است که روی لینک مربوط کلیک کنید و چند ثانیه صبر کنید تا به‌طور خودکار نرم‌افزار Folx فعال شود و عملیات دانلود فایل را به انجام برساند.

این نرم‌افزار در حقیقت شامل دو ابزار مختلف است که علاوه بر قابلیت دانلود فایل‌ها از سایت‌ها و لینک‌های مختلف، امکان دانلود فایل از سرورهای تورنت را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

پس می‌توانید با دانلود یک نسخه از Folx، یک نرم‌افزار مدیریت دانلود فایل‌های عمومی و یک نرم‌افزار مدیریت دانلود فایل‌های تورنت را یکجا مورد استفاده قرار دهید.

دانلود با سرعت بالا، ادامه خودکار دانلودها پس از قطع ارتباط با اینترنت، اولویت‌بندی فایل‌های دانلودی، کنترل زمان و سرعت دانلود، مدیریت هوشمندانه سرعت دانلود، جستجو در میان فایل‌های تورنت، اعمال محدودیت در سرعت آپلود در تورنت، گروه‌بندی و پوشه‌بندی هوشمند فایل‌های دانلودی و بسیاری از موارد دیگر از جمله امکاناتی است که در این نرم‌افزار مشاهده می‌شود. (جام جم – ضمیمه کلیک)

http://mac.eltima.com/download/downloader_mac.dmg


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.