مدیرکل صداوسیمای مرکز قم:تلاش در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بی وقفه است

خبرگزاری آریا – بهرام محمدی نیا در نشستی مشترک با فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) گفت: ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در جامعه یکی از رسالت های مهم و پر اهمیت صدا و سیما است که این مرکز در تولید برنامه ها به آن توجه ویژه ای دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، مدیرکل صد او سیمای مرکز قم با بیان اینکه برای ترویج فرهنگ ایثار از سوژه های ناب و روش های جدید بهره خواهیم برد، اظهار کرد: سپاه علی بن ابی طالب(ع) که در دوران جنگ در قالب لشکر ۱۷ علی بن ابی طالب(ع) حضوری فعال در مقابله با دشمن بعثی داشت، امروز ذخایر ارزشمندی از رزمندگان دوران دفاع مقدس را در دل خود جای دارد که بسیاری از آنان ناشناخته و دلهایشان مملو از خاطرات و رشادت های جوانان آن زمان می باشد.
وی افزود: آنچه که امروز به آن نیاز داریم شناسایی این افراد و معرفی آنان به جهت بهره مندی از آنان در تولید برنامه هاست.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حفظ نظام و کشور اظهار کرد: کسانی که سال های اوایل انقلاب اسلامی را درک کرده اند، بخوبی این جمله حضرت امام خمینی (ره) را که فرمودند« اگر سپاه نبود کشور نبود را درک می کنند» و البته با گذشت ۳۴ سال از انقلاب اسلامی، سپاه همواره نشان داده که چه نقش ارزنده و جایگاه والایی در حفظ نظام و کشور داشته است.
محمدی نیا با اشاره به توطئه های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: دشمنان هرگز دست از توطئه های خود علیه این انقلاب بر نخواهند داشت و همواره با فشارها و تحریم ها می خواهند مردم و مسئولان را از مسیری که قدم برداشته اند بازگردانند.
وی با اشاره به فتنه پس از انتخابات سال ۸۸ و نقش رسانه ملی در خنثی سازی توطئه های دشمنان اظهار کرد: رسانه ملی با اقدامات خود در جهت آگاه سازی افکار عمومی توانست در مقابل هجمه های عظیم دشمن در عرصه رسانه بخوبی بایستد و نقش خود را در خنثی سازی توطئه ها به نحو احسن ایفا کند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.