مدیرکل فرهنگی آموزش و پرورش:اردوهای راهیان نور با قوت ادامه می یابد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

تهران / واحد مرکزی خبر / مکتوب /۰۸/۰۷
مدیرکل امور فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش تاکید نمود: اردوهای دانش آموزی راهیان نور طبق برنامه با قوت ادامه می یابد.
محمد ابراهیم محمدی در مصاحبه باخبرنگار ما با اشاره iبه نتیجه هفتمین همایش دو سالانه اعضای ستادهای هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی در آبادان افزود: از ۱۲ مهر تاکنون حدود ۱۷۰هزار نفر از دانش آموزان متوسطه دختر iبه یادمان های دفاع مقدس اعزام شده اند و اعزام ها با دقت و قوت بیش از پیش ادامه می یابد.
وی گفت: دانش آموزان با رغبت و داوطلبانه iبه اردوهای راهیان نور اعزام می شوند و حتی اگر فردی iبه رفتن iبه این اردوها تمایل نداشته باشد نمره ای از درس آمادگی دفاعی وی کسر نمی شود .
محمدی افزود: با آن که دستورالعمل اردوهای راهیان نور همواره با دقت و بسیار سخت گیرانه اجرا شده است اما مقرر شد حتی اگر اتوبوس های کاروان های راهیان نور حاوی مدل بالا ، راننده مجرب و حضور همیار پلیس باشد اما اندک احتمالی از نقص فنی اتوبوس داده شود ، خودرو متوقف و با اتوبوس سالم جایگزین شود.
هفتمین همایش دو سالانه اعضای ستادهای هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی با حضور وزیر آموزش و پرورش و مدیران کل این وزارتخانه در استان ها ، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین ، فرماندهان سپاه استان ها با هدف تبیین برنامه ها و دستورالعمل های ابلاغی و بررسی آخرین هماهنگی ها برای اعزام دانش آموزان iبه اردوهای راهیان نور در اردوگاه میثاق آبادان برپا شد.


IRIBNews RSS ScientificNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.