مدیر روابط عمومی بانک تات به آریا اعلام کرد: منحل نمی شویم

خبرگزاری آریا-ترابیان با بیان اینکه بانک تات منحل نمی‌شود، بلکه با دو موسسه ادغام می‌شود،گفت: هیچ سپرده‌ای جابه‌جا نخواهد شد .
ترابیان مدیر روابط عمومی بانک تات در گفتگو با خبرنگار آریا اظهار دشات:بانک تات منحل نشده است و بر اساس مصوبه‌ شورای پول و اعتبار با دو موسسه‌ صالحین و پیشگامان ادغام خواهد شد.
وی در ادامه افزود:پس از ادغام ،بانک جدید با ۵۰۰ شعبه به عنوان بزرگ‌ترین بانک خصوصی از نظر تعداد شعب، فعالیت خواهد داشت.
مدیر روابط عمومی بانک تات در ادامه با اشاره به اینکه شورای پول و اعتبار حدود سه ماه قبل تصویب کرد که بانک تات با موسسه‌های صالحین و پیشگامان ادغام شود گفت: بر این اساس بانکی با نام جدید تاسیس خواهد شد .
وی در ادامه افزود: این موضوع جدیدی نیست، بانک تات تابع دستورات شورای پول و اعتبار و بانک مرکزی است و مجمع بانک هم تصویب کرده که این مصوبه اجرا شود و پروسه ادغام در حال انجام است و این چنین نیست که بانک منحل شود.
ترابیان در خصوص تعیین نام بانک جدید نیز اظهار داشت: نام پیشنهاد بانک “تات” یا “مردم” مطرح است، اما نهایتاً باید نام آن را بانک مرکزی بپذیرد.
مدیر روابط عمومی بانک تات افزود:در پروسه ادغام باید یک برنامه‌ جدیدی تدوین و سپس به بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار داده شود و در این پروسه سپرده‌ای جابه‌جا نمی‌شود و بانک جدیدی با ۵۰۰ شعبه که بزرگ‌ترین بانک خصوصی از نظر تعداد شعب خواهد بود ،راه‌اندازی خواهد شد .
وی با اشاره به فعالیت کمیته‌ای برای انجام امور مربوط به ادغام بانک تات و دو موسسه‌ی مالی خاطر نشان کرد: منابع بانک تات اکنون در حال رشد است و بانک‌های دیگری که با بانک تات کار را شروع کردند، یک پنجم بانک تات هم منبع ندارند.
مدیر روابط عمومی بانک تات در پایان اظهار داشت: هم‌اکنون هیاتی کارشناسی از بانک تات و دو موسسه‌ی مالی مربوطه زیر نظر بانک مرکزی در حال انجام کارهای کارشناسی و برآورد دارایی‌ها هستند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.