مدیر عامل بهره برداری مترو: اسب را گم کرده اید و پی نعلش می گردید؟

۲۵م دیماه ،

مؤمن مسجد ندیده! از تنور این دولت، آبی برای ساکنان شهر زیرزمینی گرم نمی شود…کدام مجموعه ای که اندک خردی داشته باشد حاضر است خط سه آماده اش را تمام وقت تقدیم مسافران نکند. داد بزنیم قطار نداریم؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ علی محمد قلی ها ، مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو در یادداشت کوتاهی ، به طور اشارت وار به انتقادات دولتی ها دربارهٔ خط سه مترو پاسخ داد و نوشت:

“جایی انتقادی خواندم  که چرا خط سه مترو، مسافر جابه جا نمی کند. چرا؟
اتفاقا چرای مبارکیست. چون پاسخ می طلبد و کنایه شیرینی زده بودند که شهردار افتتاح کرده اما خبری نیست. 

برادر! به زخم ما نمک پاشیدید. حتماً از روی دلسوزیست که چنین سینه به تنور چسباندید اما بدانید اگر معوقات را دولت پرداخت کرده بود این روزگار ما نبود که با سیلی صورت سرخ نگه داریم. برادر! بی بی از بی چادری پنهان است. 

شما آن مهار محال را ندیدید. رضایتمندی حاصل از نظرسنجی های بی طرفانه را ندیدید. ندیدید رئیس سر کیسه را شل نکرد. فس فس کردن ما دلیلی دارد. ما از بی کفنی زنده ایم. 

مؤمن مسجد ندیده! از تنور این دولت، آبی برای ساکنان شهر زیرزمینی گرم نمی شود. شما هم گوشه ای نشسته اید و نمی گویم دماغتان چاق است اما از دور دستی بر آتش دارید و روزه خوردنمان را دیدید و نماز خواندن ندیدید.

گفتید افتتاح خط سه! نگفتید ما تا اینجا آمدیم چند واگن هم شما کمک کنید و اعتبارش را تأمین تا راه را ادامه دهیم.
دعای خیر این مردم و البته آهشان دامن گیر همه مان می شود. 

درد زیاد داریم. درد خروار آید و مثقال رود. شما اسب را گم کرده اید و پی نعلش می گردید؟

به یاد آرید راه آهن شیراز که فسانه ای شد به تاریخ. از لطایف روزگار حالا همین ها مارا به افتتاح بی عمل تعبیر می کنند. کلاغی روده خودش در آمده بود می گفت من جراحم! 

استخوان لای زخم نگذارم. اطلاعات غلط آدمی را به تحلیل اشتباه می رساند. منابع خبری تان را چک کنید و دلیل یابی کنید. کدام مجموعه ای که اندک خردی داشته باشد حاضر است خط سه آماده اش را تمام وقت تقدیم مسافران نکند. داد بزنیم قطار نداریم؟ دوست و دشمن بشنوند؟  
پدر آمرزیده ها ! بی بی از بی چادری پنهان است.”


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.