مدیران دانشگاه آزاد ارزیابی فرهنگی می‌شوند

۲۶اردیبهشت،

uni.jpg

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در گردهمایی روسای دانشکده‌های سما گفت: در عرصه برنامه‌های فرهنگی در صدد هستیم تا مدیران خود را ارزیابی کنیم تا از این طریق متوجه شویم آنها چه قدر دغدغه دینی دارند.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر صمد مومن بالله معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در سیزدهمین گردهمایی سراسری روسای دانشکده های سما با تقدیر از فعالیت‌های موثر مدارس و آموزشکده‌های سما طی سال‌های قبل گفت: مراکز آموزشی و مدارس سما علاوه بر این که در کنار دانشگاه‌ آزاد اسلامی نقش مهمی را ایفا کردند توانستند سهم عظیمی از آموزش و پرورش را نیز برعهده بگیرند.

وی افزود: در سیاق دینی و ایرانی ما اشخاص بسیاری وجود دارند که اندیشه‌های آنان اساس نظام فکری ما را تا به امروز شکل داده است، متاسفانه در مباحث علوم انسانی هنوز بسیاری از اندیشه‌های غربی غالب است در صورتی که ما از اندیشه و آرا بزرگان خود غافلیم.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به روند تاریخی شکل گیری دانشگاه‌ها در جوامع مختلف اظهار کرد: خاستگاه شکل‌گیری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی مدارس است اما با این وجود امروز در جوامعی مانند جامعه ما شکاف عظیمی میان مدرسه و دانشگاه رخ داده است.

وی با تاکید بر اینکه ما دانشگاه را از جامعه نیز جدا کرده‌ایم، افزود: اگر به اهمیت این موضوع پی ببریم که مبدا همه تحولات دانشگاه است آن وقت می فهمیم که چه رسالتی بر عهده ما گذاشته شده است.

مومن بالله در ادامه گفته‌های خود به اهمیت مسائل فرهنگی در دانشگاه‌ها پرداخت و گفت: در عرصه برنامه‌های فرهنگی در صدد هستیم تا مدیران خود را ارزیابی کنیم تا از این طریق متوجه شویم آنها چه قدر دغدغه دینی دارند.

وی ادامه داد: اگر مدیران دانشگاه آزاد اسلامی را متخلق به اخلاق اسلامی کنیم، انجام بسیاری از امور فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی آسان تر می‌شود.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی همچنین گفت: از مدیران دانشگاه آزاد اسلامی انتظار می‌رود ارتباطی صمیمی با لایه‌های دیگر دانشگاه مانند اساتید و دانشجویان داشته باشند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.