مدیران سازمانها حلقه اول روابط‌عمومی‌ هستند

مشاور وزیر و مدیرکل روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی در اولین گردهمایی روابط عمومی‌های منطقه ۴ این وزارتخانه در کرمانشاه گفت: حلقه اول روابط عمومی‌ها،مدیران سازمانها بوده و روابط عمومی حلقه انتهایی است و اگر در یک مجموعه تمام فعالیتها مطلوب باشد اما روابط عمومی خوب عمل نکند فعالیتهای آن مجموعه به درستی منعکس نمی‌شود.

به گزارش ایانا ،دکتر سیدجواد حسینی‌کوهی‌خیلی افزود:سازمانها برای افزایش ارتباط دوسویه با مخاطبین و بهره‌بردن از این ارتباط باید بخش روابط‌عمومی ‌خود را تقویت و پشتیبانی نمایند که در کنار تمام کارهای فنی برنامه‌های ارتباطی قوی نیز طراحی و اجرا نماید.

مدیرکل روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی تاکیدکرد:در بخش ساختار روابط‌عمومی وزارت جهادکشاورزی تمام مجموعه به این درک مشترک رسیده‌‌اند که سطح روابط عمومی باید فراتر از این بوده و چارت سازمانی و پشتیبانی بر اساس نیاز طراحی و بازنگری شود که در این راستا کارهای کارشناسی در حال انجام بوده و سعی شده کیفی‌سازی مجموعه بر گسترده‌سازی اولویت داشته و غلبه نماید.

دکتر حسینی اضافه‌کرد:برای اینکه عملکرد روابط عمومی‌های وزارت جهادکشاورزی در ستاد و استانها مطلوب‌تر شود سه برنامه‌ی اصلاح و کیفی‌سازی ساختار روابط‌عمومی،بودجه و اجرای گسترده سامانه پایش را در دستور کار داریم.

مشاور وزیر جهاد‌کشاورزی با اشاره به اینکه با حمایت‌های وزیر جهاد کشاورزی مشکلات بودجه‌ای روابط عمومی‌ها در حال پیگیری است افزود: یکی از برنامه‌های مهم ما در وزارتخانه راه‌اندازی سامانه پایش بوده که از طریق آن اطلاعات و اخبار بخش کشاورزی کشور در اسرع وقت در اختیار مدیران ارشد و میانی قرار گرفته و از طرف دیگر امکان ارسال و درج اخبار بیشتری در رسانه‌ها فراهم شده و می‌تواند برای ردیابی اخبار چاپ شده در مطبوعات و درج شده در خبرگزاریها به روابط عمومی‌ها کمک کند.

مدیرکل روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان‌کرد:خوشبختانه مهندس منصوری رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه مفهوم روابط‌عمومی را درک کرده و اولین کسی که از روسای سازمانها درخواست ارتقاء روابط‌عمومی از اداره به مدیریت را داشته ایشان بوده و به همین دلیل است که روابط عمومی جهاد کشاورزی این استان جزء موفق‌ترین روابط عمومی‌های کشور است.

کشاورزی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.