مدیران شرکت مس iبه خوانندگان خبرآنلاین در مورد آزمون های استخدامی پاسخ نمی دهند

۲۷ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

با اینحا لازم است از شرکت هایی انتقاد کنیم که آزمون را برگزار کردند و مدتی از وقت اعلام اسامی قبول شدگان می گذرد اما شرکت کنندگان در این آزمون ها همچنان در بلاتکلیفی قرار گرفته اند و البته این شرکت ها هم در خصوص وقت اعلام این نتیجه اطلاع رسانی نمی کنند.
خبرآنلاین هم که iبه خواست خوانندگان خود اقدام iبه پیگیری نتیجه می کند با مواردی مشابه شرکت مس مواجه می گردد که گفته می گردد مدیرعامل تازه این شرکت از وجود چنین آزمونی بی اطلاع بوده و وقتی جویای جوابی مشخص برای خوانندگان خود می شویم بیش از یکماه در انتظار می مانیم و تماس های روزانه برای پیگیری وقت اعلام نتیجه آزمون استخدامی این شرکت نتیجه نمی رسد و فرصتی برای بازگویی این سوال خوانندگان خبرآنلاین با وی فراهم نشده است.
اینکه کمبود اعتبارات اجازه استخدام های تازه را نمی دهد و آنهم در شرایطی که در ازای ایجاد هر فرصت شغلی معادل ۷۰ هزار دلار سرمایه لازم است شکی نیست با اینحال نمی توان منکر این نکته شد کسانی که در آزمون استخدامی شرکت می کنند در صورت عدم اعلام iبه موقع نتیجه در بلاتکلیفی قرار می گیرند. بنابراین در چنین شرایطی iبهترین کار پاسخگویی شفاف و روشن با مردم است.
دراین رابطه یکی از خوانندگان خبرانلاین می نویسد: سلام چندی پیش (۳۰/۳/) شرکت صنایع مس ایران توسط مرکزمطالعات دانشگاه شریف در منطقه رفسنجان ازمون استخدامی برگزار نمود قرار بود در تاربخ ۴/۶/۹۱ نتابج ازمون اعلام بشود اما هر مرتبه iبه iبهانه ای اعلام نتیجه iبه تاخیر افتاده است.اگر میشود پیگیری نمایید.
یا خواننده دیگر خبرآنلاین که سبب این تاخیر را در زدوبندهای استخدامی و پارتی بازی برای استخدام افراد نزدیک iبه مسوولان این شرکت جستجو می کند. iبه هرحال این دو تنها نمونه ای از گلایه ها در خصوص عدم اعلام آزمون استخدامی شرکت مس است.
دراین بین چندی پیش عبدالعلی تاجی ، معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور وعده داده بود که این بلاتکلیفی های آزمون استخدامی شرکت ها تا اواخر آبانماه مرتفع خواهد شد.
چند روزی iبه پایان آبانماه نمانده و امیدواریم که در صورت عدم تحقق این وعده حداقل شفاف سازی در خصوص موانع موجود صورت بگیرد.
۴۵/۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.