مدیران غیر ورزشی و رسانه‌ها قیمت‌ها را بالا بردند/ تیم خوبی بسته‌ایم

خسرو ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد وضعیت تیم فوتبال باشگاه ذوب‌آهن اصفهان ضمن بیان مطلب فوق گفت: در ۱۰ ماه حضورم در باشگاه، مشکلات مالی و بدهی‌هایی که وجود داشت، دستمان را بسته بود اما با این شرایط و بودجه‌ای که ۵۰ درصد بودجه فصل گذشته بود، تیم خوبی را بستیم.

وی اضافه کرد: در بازار نقل و انتقالات لیگ برتر، ما به قسمت داغ و لوکس فروش‌ها نرفتیم، شاید تعدادی از بازیکنان مدنظر کادرفنی را جذب نکردیم و یکسری از نفرات مطرح را هم از دست دادیم اما با آغاز مسابقات لیگ توانایی‌های ذوب‌آهن مشخص خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با اشاره به اینکه همچنان برای حل مشکلات مالی باشگاه تلاش می‌‎کند، ادامه داد: بدون سروصدا تیم خوبی را بستیم که برخلاف نظر برخی، تیم ضعیفی نیست و توانایی‌هایش را در زمین مسابقه به اثبات می‌‍رساند. هدف‌مان این است در این فصل ابتدا از نام و اعتبار باشگاه دفاع کنیم و در نهایت با حضور قدرتمندانه در لیگ، بتوانیم در پایان فصل سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم.

وی از تمدید قرارداد ماچادو خبر داد و تاکید کرد: اگر فصل گذشته باشگاه با مشکلات مالی مواجه نمی‌شد، هم در آسیا فینالیست می‌شدیم و هم در لیگ برتر مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب می‌کردیم. البته امسال کادرفنی و بازیکنان با تلاش مضاعف سعی خواهند کرد، خاطرات تلخ فصل گذشته را با نتایج خوب‌شان جبران کنند.

ابراهیمی در مورد وضعیت نقل و انتقالات لیگ برتر هم خاطرنشان کرد: آنطور که شنیده‌ام نمایندگان مجلس هم قصد ورود جدی‌تر به موضوع رعایت نکردن سقف قرارداد توسط برخی از باشگاه‌ها را دارند. متاسفانه نرخ بازیکنان این نیست و مدیران غیر ورزشی که در هیچ میدان ورزشی حضور نداشته و برخی از رسانه‌ها باعث بالا رفتن قیمت بازیکنان شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه باید نرخ بازیکنان با توانایی آنها و شرایط اقتصادی جامعه همخوانی داشته باشد، تصریح کرد: در فوتبال امروز موفقیت حاصل کار گروهی است و ستاره‌ها تاثیر کمتری در موفقیت یک تیم دارند اما متاسفانه به برخی از بازیکنان مبالغی بالاتر از توانایی‌هایشان پرداخت می‌‎شود. این درحالی است که یک کشتی‌گیر ماه‌ها تمرینات سخت را انجام می‌دهد تا مدال جهانی بگیرد و پس از چنین موفقیتی ۲۰ میلیون آنهم بصورت نسیه به وی پرداخت می‌شود.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در پایان در مورد بحث احتمال برگزار نشدن جام حذفی در فصل آینده گفت: حذف این جام تصمیم جالبی نبود و مسئولان باید فکر دیگری می‌‎کردند. درست است برخی از باشگاه باید هم در آسیا، هم لیگ و هم جام حذفی به میدان رفته و این مسئله روی ملی‌پوشان تاثیر منفی داشت اما مسئولان می‌توانست به جای حذف این جام، آنرا به نحوی دیگر برگزار کند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.