مدیرسازمان‎های مردم‌نهاد وزارت کشور تاکیدکرد: آموزش سمن‌ها برای جلب آن‌ها در مشارکت مردمی

۲۰ آبان ،

مشاور وزیر و مدیرکل سازمان‎های مردم نهاد وزارت کشور گفت: آموزش سمن‎ها از اقدامات اصلی است که در افزایش مشارکت مردمی تاثیرگذار است.

داوود امینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، افزود: ارتقاء کمی و کیفی سازمان‎های مردم نهاد و توسعه شبکه‎های تخصصی که در جهتی ساماندهی و ظرفیت سازمان‎های مردم نهاد انجام می‌شود در دستور کار قرار دارد.

وی افزایش سطح آگاهی و آموزش سازمان‎های مردم نهاد و بسترسازی در جهتی حمایت از برنامه‌های این نهادها در چهارچوب واگذاری تصدی‌ها که با حضور خود دستگاه‌ها انجام می‌گیرد را از کارهای قابل توجه برشمرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه کمک‎های خوبی از سوی خیرین برای بیماران خاص اعمال می‌شود، یادآور شد: آنچه که می‌تواند نقش مردم را در امر کمک‌رسانی پررنگ کند شفافیت و اخلاص در عملکرد این ارگان‎های مردم نهاد می‎باشد.

وی اظهار کرد: پشتوانه سازمان‎های مردم نهاد اعتماد عمومی است که رابطه مستقیم با مشارکت مردم دارد و یکی از آسیب‌هایی که می‎تواند به این سازمان‎ها ضرر بزند سلب اعتماد عمومی است.

امینی با بیان اینکه درمان بیماری‎های خاص توفیقی برای انجمن‎ها به شمار می‌آید، اضافه کرد: حضور مردم در همه حوزه‌ها به صورت قابل توجهی خودنمایی می‌کند و در حوزه سلامت نیز تا جایی پیش خواهد رفت که می‎‌تواند در نوع خود راهگشای بسیار خوبی برای حل مشکلات باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.