مدیرعامل امداد خودرو ایران عنوان کرد: اعزام ۳۲ هزار تیم امدادی برای امدادخواهان

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

مدیرعامل امداد خودرو ایران عنوان کرد: اعزام 32 هزار تیم امدادی برای امدادخواهان

مدیرعامل امداد خودرو ایران عنوان کرد:
اعزام ۳۲ هزار تیم امدادی برای امدادخواهان

پرشین خودرو: به ۹۸ درصد از تماس های گرفته شده با مرکز تماس امداد در تماس اول پاسخ داده شده و برای ۳۲ هزار مورد از این تماس ها که نیاز به خدمات داشته اند، تیم امدادی اعزام شده است.

به گزارش خبرنگار ممتازنیوز، سید علی جعفری مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران، با بیان این مطلب تعداد تماس های گرفته شده با مرکز تماس این شرکت در طول ۱۶ روز طی شده از طرح امداد نوروزی امسال را بیش از ۱۴۲هزار تماس اعلام کرد.
وی که در بازدید مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از ناوگان امدادی نوروز۹۳ سخن می گفت، اظهار داشت: میانگین زمان انتظار از لحظه تماس تا زمان رسیدن تیم های امدادی در نوروز امسال به کمتر از ۲۲دقیقه رسیده که علاوه بر اینکه شاخص قابل قبولی نسبت به استانداردهای جهانی به شمار می آید، در مقایسه با سال پیش نیز ۳دقیقه کاهش داشته است.
وی تعداد تیم های امدادی شرکت امداد خودرو در نوروز۹۳ را ۲۱۹۰ تیم شامل سمند، جرثقیل، ون، موتور و کانکس اعلام کرد و افزود: این تیم ها از نظر تعداد نسبت به سال پیش ۲۵درصد افزایش داشته اند.
جعفری افزود: امسال ما شاخص سختگیرانه ای را نیز برای ارزیابی نحوه خدمات رسانی شرکت تعیین کرده ایم که براساس آن تعداد خدماتی که با زمان بیش از ۶۰دقیقه صورت گرفته تنها ۲۵ مورد یعنی ۰٫۰۷۶درصد از کل خدمات ارائه شده بوده است.
به گفته وی تعداد خدماتی که با زمان انتظار بیش از ۹۰دقیقه صورت گرفته نیز فقط ۳ مورد بوده که با در نظر گرفتن شرایط جغرافیایی برخی استان های کشور و همچنین ترافیک موجود در بسیاری از مسیرها عدد قابل قبولی است.
مدیرعامل امداد خودرو ایران ادامه داد: براساس نظر سنجی های صورت گرفته میزان رضایتمندی مسافران نوروزی و دیگر هموطنان از نحوه خدمت رسانی این شرکت در نوروز ۹۳ بیش از ۸۵درصد بوده است.
جعفری در خصوص عملکرد این شرکت در سال گذشته نیز خاطرنشان کرد: در سال ۹۲ بیش از ۴ میلیون و ۱۷۹هزار تماس با مرکز تماس این شرکت انجام شده و میانگین مدت زمان انتظار برای دریافت خدمات امدادی نیز ۲۵دقیقه بوده است.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.