مدیرعامل امداد خودرو سایپا خبر داد: حفظ استاندارد جهانی برای میانگین زمان انتظار

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

مدیرعامل امداد خودرو سایپا خبر داد: حفظ استاندارد جهانی برای میانگین زمان انتظار

مدیرعامل امداد خودرو سایپا خبر داد:
حفظ استاندارد جهانی برای میانگین زمان انتظار

پرشین خودرو: برابر اعلام ستاد مرکزی سفرهای نوروزی مبنی بر افزایش رشد مسافرت ها در ایام نوروز، امداد خودرو سایپا توانسته است میانگین زمان انتظار مشتریان را در حد استاندار جهانی حفظ کند.

به گزارش ممتازنیوز، احمد کرفی مدیرعامل شرکت امداد خودرو سایپا، با بیان این مطلب گفت: بکارگیری مدیریت هوشمند ناوگان(Avl)، ارائه آموزش های فنی و عملیاتی به تمامی امدادگران در سال ۹۲، اختصاص خطوط تلفنی ۴ رقمی به امدادگران و مدیران شبکه خدمات پس از فروش، تامین قطعات یدکی مورد نیاز خدمات امدادی و حضور فعال نمایندگی های کشیک گروه سایپا، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، ارتقاء فرهنگ رانندگی، اصول ایمنی سفر و سرعت در خدمات امدادی از جمله عوامل موثر در کاهش مدت زمان خدمات امدادی بوده است.
وی که از ابتدای طرح خدمات و امداد نوروزی گروه سایپا مشغول بازدید از پایگاه های ثابت و سیار و همچنین نمایندگی های کشیک نوروزی در چندین استان کشور است، اظهار داشت: از آغاز طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا شرکت امداد خودرو سایپا ۷۷ درصد خدمات ارائه شده را به غیر مشترکان ارائه داده و ۲۳ درصد خدمات نیز به خودروهای مشترک ارائه شده است.
به گفته وی، آمادگی و تدارک گسترده شرکت سایپایدک در تامین و ارسال به موقع قطعات یدکی قبل از آغاز طرح نقش بزرگی در کاهش زمان انتظار امدادی ایفا کرده است.
کرفی متذکر شد: در حال حاضر ۵۲۸ ناوگان امدادی بصورت پایگاه های ثابت و سیار، ۵۳۳ نمایندگی به صورت یک شیفت و ۳۰ نمایندگی به صورت شبانه‌روزی به ارائه خدمت به مشتریان گروه سایپا تا ۱۷ فروردین ماه سال جاری خواهند پرداخت.
طرح خدمات امداد نوروزی گروه خودرو سازی سایپا از ۲۵ اسفندماه سال قبل آغاز و تا ۱۷ فروردین ماه جاری ادامه خواهد داشت و مسافران نوروزی در صورت نیاز به خدمات امدادی می توانند ۲۴ ساعته با شماره ۰۹۶۵۵۰ و ۸۴۴۴۴-۰۲۱ تماس گرفته و یا از طریق ۱۰۰۰۹۶۵۵ ارتباط برقرار کنند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.