مدیرعامل اپراتور اتصال فیبرنوری منازل تغییر یافت

۲۰م دیماه ،

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی رحماندوست طی حکمی از سوی علی حکیم جوادی معاون وزیر ارتباطات و رئیس هیات مدیره شرکت ایرانیان نت به عنوان سرپرست اپراتور فیبرنوری و شرکت این شرکت منصوب شد.

مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سابق و تازه شرکت خدمات ارتباطی و الکترونیکی ایرانیان نت با حضور مهندس مظلومی معاون وزیر و رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت، محمود خسروی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت بعنوان نمایندگان سهامدار بخش دولتی ایرانیان نت و مهندس حکیم جوادی رئیس هیات مدیره این اپراتور برگزار شد.

دراین مراسم محمدعلی رحماندوست به عنوان سرپرست شرکت ایرانیان نت معرفی و از زحمات و خدمات حسین شفیع مدیرعامل پیشین این اپراتور تقدیر شد.

محمود خسروی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان یکی از سهامداران بخش دولتی اپراتور چهارم با اشاره به محدودیتهای زمانی در اجرای این پروژه ابراز امیدواری کرد که فعالیتهای اجرایی ایرانیان نت با پشتکار مضاعف آغاز شود تا این اپراتور بتواند در زمان مقرر به تعهدات خود عمل کند.

پیش از این حسین شفیع مدیرعامل پیشین ایرانیان نت در گفتگو با مهر از آغاز فاز مطالعاتی اجرای پروژه اتصال فیبرنوری به منازل – FTTH – خبر داد و گفت: فاز اول این پروژه که اینترنتی با حداقل سرعت ۲۰ مگابیت در ثانیه را برای کاربران ارائه می کند، فروردین ماه سال ۹۳ عملیاتی می‌شود. 


MehrNews Rss Feed
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.